والورده: صعود از چنین گروه دشواری، ارزش زیادی دارد؛ آلنیا را باور داریم


والورده: صعود از چنین گروه دشواری، ارزش زیادی دارد؛ آلنیا را باور داریم

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/)- ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا به ارزش کاری که تیمش در صعود از مرحله گروهی انجام داد، پرداخت. بارسا که در یکی از دو گروه دشوار لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته بود، بدون...

طرفداری - ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا به ارزش کاری که تیمش در صعود از مرحله گروهی انجام داد، پرداخت.

بارسا که در یکی از دو گروه دشوار لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته بود، بدون باخت و با اقتدار به عنوان صدرنشین صعودش را یک هفته مانده به پایان دور گروهی قطعی کرد. تیم والورده دور رفت را با 9 امتیاز کامل سپری کرد و در دور برگشت هم با یک برد و دو مساوی، بار دیگر صدرنشین شد.

به گزارش موندو دپورتیوو، والورده پس از توقف خانگی مقابل تاتنهام گفت:

به صعودمان از این گروه به عنوان صدرنشین نمره بسیار بالایی می‌دهم چون این گروه، پیچیده‌ترین یا دومین گروه دشوار تورنمنت بود. صعود کردن از چنین گروهی آن هم یک هفته مانده به پایان، اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد. بازی دادن به مسی در نیم ساعت پایانی؟ برای خود لئو بهتر بود که دقایقی بازی کند چون همیشه دوست دارد فوتبال بازی کند و در حرکت باشد. ما و هواداران هم دوست دارند بازی او را ببینند.

از عملکرد بازیکنان ذخیره راضی بودید؟ در واقع هدفمان از به میدان فرستادن چنین ترکیبی این بود که واکنش امثال آلنیا، میراندا، سیلسن و آرتور به چنین بازی سطح بالایی را ببینیم که همگی بسیار خوب کار کردند. بازی برای ما اهمیتی نداشت اما حکم مرگ و زندگی را برای تاتنهام داشت. با این حال تیم خیلی خوب کار کرد. به آلنیا باور داریم. او به خوبی می‌داند چطور در بازی مالکیتی مشارکت داشته باشد و امشب این را در برابر وینکس و سیسوکو نشان داد.

زوج دمبله-سمدو در سمت راست؟ اینکه عثمان در این سمت بازی می‌کند، جای تعجب ندارد چون بارها در دوران فوتبالش نقش وینگر راست را ایفا کرده است. سمدو هم عملکرد خوبی داشت گرچه اخیرا زیادی به او فشار وارد کردیم چون تنها دفاع راست در دسترس تیم است. زوج سمدو-دمبله در سمت راست باید با زوج سرجی روبرتو-مسی رقابت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری