امرسون، دفاع راست اتلتیکو مینیرو با شراکت بارسلونا، راهی رئال بتیس می‌شود؟


امرسون، دفاع راست اتلتیکو مینیرو با شراکت بارسلونا، راهی رئال بتیس می‌شود؟

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/)- این احتمال وجود دارد که امرسون، دفاع راست برزیلی و 19 ساله اتلتیکو مینیرو تابستان سال آتی راهی رئال بتیس شود. به گزارش موندو دپورتیوو...

طرفداری - این احتمال وجود دارد که امرسون، دفاع راست برزیلی و 19 ساله اتلتیکو مینیرو تابستان سال آتی راهی رئال بتیس شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا و رئال بتیس در حال بررسی یک همکاری جالب هستند. هدف دو باشگاه در اختیار گرفتن مالکیت امرسون، دفاع راست 19 ساله و برزیلی اتلتیکو مینیرو است که با عملکرد بسیار خوبش، چشم بسیاری از تیم‌ها را گرفته است. آندره کاری به عنوان نماینده بارسا در بازار برزیل، به مدیران ورزشی بتیس و بارسلونا پیشنهاد یک شراکت دوجانبه را به سرا فرر و پپ سگوارا داده است.

قضیه از این قرار است که امرسون با 12 میلیون یورو در تابستان سال 2019 راهی رئال بتیس شود. از این 12 میلیون یورو، بتیس 9 و بارسلونا 3 میلیون یورو پرداخت می‌کنند. بارسا با پرداخت این رقم به نوعی روی امرسون سرمایه گذاری می‌کند چون 25٪ از رقم فروشش از بتیس به تیمی دیگر به آنها می‌رسد و البته خود بارسا نسبت به دیگر تیم‌ها برای خرید امرسون از بتیس دارای اولویت است.

گفتنی است امرسون در 23 بازی در لیگ برزیل برای مینیرو یک گل زده و یک پاس گل هم داده است. اخبار مربوط به انتقال احتمالی او به بتیس را رسانه‌های برزیلی و اسپانیایی مطرح کرده‌اند که ظاهرا واقعیت دارد. گرچه هنوز به طور قطعی نمی‌توان آن را تایید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟