تاکید بر فعالتر شدن شورای فرهنگ عمومی


تاکید بر فعالتر شدن شورای فرهنگ عمومی

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین گفت: انتظار داریم شورای فرهنگ عمومی فعال‌تر عمل کند و دغدغه‌مندی قلبی و واقعی به رسالت و مسئولیت خود داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در شورای فرهنگ عمومی بیان کرد: در دیداری که با وزیر فرهنگ و ارشاتاکید بر فعالتر شدن شورای فرهنگ عمومید اسلامی داشتیم، شرایط استان قزوین نسبت به سایر استان ها در حوزه فرهنگ عمومی، خوب بود اما باید این عرصه مهم را جدی‌تر بگیریم.
وی با تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مساجد و محافل معنوی گفت: مساجد و محافل معنوی بسترهای بسیار عظیمی برای تقویت فرهنگ عمومی محسوب می‌شوند و برای استفاده از این فرصت‌ها باید بسیج عمومی شکل بگیرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان قزوین افزود: استفاده از فرصت آموزش پرورش می‌تواند نقش مهمی در تقویت فرهنگ عمومی در میان قشر جوان داشته باشد.
حجت الاسلام عابدینی با بیان اینکه طرفدار برنامه‌های شاد با رعایت موازین ایمانی و اخلاقی هستیم، گفت: باید تلاش کنیم تا فضای شادی و نشاطی که در دین وجود دارد، بیش تر دیده شود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بر ضرورت امیدافزایی در جامعه تأکید کرد و گفت: بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی آن بسیار مهم و امیدآفرین است چرا که به برکت انقلاب اسلامی در بسیاری از عرصه‌ها، جزو رده‌های نخست دنیا هستیم.
امام جمعه قزوین به دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: مقرر شده است قزوین در حوزه معماری و سبک زندگی اسلامی و ایرانی فعالیت کند و باید تلاش کنیم تا در این حوزه، الگوی سایر استان ها شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!