استقبال از سربازان جدید در مرکز آموزش وظیفه شهید اسدی دژبان ارتش


استقبال از سربازان جدید در مرکز آموزش وظیفه شهید اسدی دژبان ارتش

مراسم استقبال از سربازان جدید الورود در مرکز آموزش شهید اسدی دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی ستاد ارتش، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی تبار، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی دژبان کل ارتش ضمن عرض خیر مقدم به سربازان جدید و خانواده های آنان، گفت: دژبان ارتش با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر تکریم مقام سرباز و جایگاه والای آن در نیروهای مسلح و در راستای اجرای طرح فرهنگی مصباح یک سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اقدام به برگزاری جشن استقبال، جشن ترخیص و مراسم تکریم کارکنان وظیفه نموده است که ان شاء الله در آینده نیز شاهد تداوم و استمرار این گونه اقدامات خواهیم بود، چرا که این جوانان آینده سازان ایران عزیز هستند و هرگونه تلاش و کوشش در راستای تعالی سطح معرفتی و فرهنگی این عزیزان منجر به پیشرفت و توسعه کشورمان خواهد شد.
وی در ادامه خطاب به والدین سربازان تازه وارد گفت: قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام آن را بدانید، زیرا که به برکت خون شهداست که امنیت کامل بر کشور حاکم است. همچنین شما والدین عزیز، نگران جوانان خود نباشید چرا که دراین مرکز به برکت فرماندهان و مســئولان ولایی به صورت مستمر برنامه های فرهنگی و مذهـبی مدون از جمله: زیارت عاشورا، ادعیه، کلاسهای قرآن، احکام، مشاوره و... برگزار شده و روحانــیون این یکان نیز به صورت شبانه روزی در پادگان حضور دارند و پاسخگوی مسائل شرعی و تصحیح قرائت نماز سربازان آموزشی هستند.
در ادامه این مراسم در محیطی صمیمانه و معنوی و با حضور سرهنگ عرفانی راد، فرمانده مرکز آموزش شهید اسدی دژبان ارتش و دیگر فرماندهان و مسئولان این مرکز، سوالات و درخواست های کارکنان وظیفه جدیدالورود و والدین آنان پاسخ داده شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی