سباستین لوب برای فصل 2019 رالی به هیوندای می پیوندد


فرمول یک ایران – قهرمان نه دوره مسابقات رالی قهرمانی جهان، سباستین لوب در فصل آینده برای تیم هیوندای رانندگی خواهد کرد. لوب با شرکت کره ای برای این قرارداد به توافق رسیده است و این اولین قرارداد راننده ی فرانسوی با شرکتی خارج از گروه PSA (کمپانی های خودروساز فرانسوی) است و به طور رسمی در روز پنج شنبه اعلام خواهد شد. لوب در فصل 2018 مسابقات رالی،...

فرمول یک ایران – قهرمان نه دوره مسابقات رالی قهرمانی جهان، سباستین لوب در فصل آینده برای تیم هیوندای رانندگی خواهد کرد.

لوب با شرکت کره ای برای این قرارداد به توافق رسیده است و این اولین قرارداد راننده ی فرانسوی با شرکتی خارج از گروه PSA (کمپانی های خودروساز فرانسوی) است و به طور رسمی در روز پنج شنبه اعلام خواهد شد.

لوب در فصل 2018 مسابقات رالی، در سه مسابقه شرکت داشت و در رالی کاتالونیا نیز با سیتروئن موفق به کسب رده نخست شد. مدیران سیتروئن نیز بلافاصله اعلام کردند که با لوب برای فصل آینده قرارداد خواهند بست. اما به دنبال عدم موفقیت تیم سیتروئن در کسب توافق با حامی مالی این تیم یعنی ابوظبی برای حضور سومین ماشین سیتروئن C3 در مسابقات رالی 2019، حضور لوب در این تیم منتفی شد.

با توجه به تصمیم پژو برای عدم حضور در مسابقات رالی کراس، تیم ام اسپورت نیز در تلاش بود تا سباستین را برای پیوستن به این تیم در فصل 2019 رالی WRC متقاعد کند.

سباستین لوب برای فصل 2019 رالی به هیوندای می پیونددسباستین لوب برای فصل 2019 رالی به هیوندای می پیوندد سباستین لوب – رالی اسپانیا 2018

هیچکدام از مسئولین هیوندای برای نظر دادن درباره ی این خبر فعلا در دسترس نیستند، اما مدیر تیم آلن پناس قبلا تایید کرده بود که تیم کره ای با اسطوره رالی صحبت کرده است.

لوب افسانه ای پیش از این نیز حضور تمام وقت در مسابقات رالی قهرمانی جهان را رد کرده بود و باید دید که برای فصل آینده چه قراردادی را با هیوندای امضا می کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر