دیدار کارشناسان دبیرخانه کانون های مساجد و خبرگزاری شبستان فارس با خانواده «شهید بانشی»


دیدار کارشناسان دبیرخانه کانون های مساجد و خبرگزاری شبستان فارس با خانواده «شهید بانشی»

کارشناسان دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد فارس و دبیر خبرگزاری شبستان استان امروز (پنج شنبه 22 آذر) با خانواده «شهید عزیز بانشی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس استان فارس دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حجت الاسلام علی محمدپور» با اشاره به آیه شریفه 169 سوره مبارکه «آل عمران» که می فرماید: «هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند.»، به بیان جایگاه رفیع شهدا نزد خداوند پرداخت و گفت: شهدا در راه خداوند از همه هستی خود گذشتند تا به معبود خود برسند و رضایت او از همه دنیا برایشان اهمیت داشت.

کارشناس آموزش دبیرخانه کانون های مساجد استان فارس تاکید کرد: هرچه داریم از شهداست و باید در راه تحقق آرمان های شهدا در هر جایگاهی که هستیم و مسئولیتی که داریم، تمام توان خود را به کار بگیریم.

براساس این گزارش، هاجر ده بزرگی، همسر شهید «عزیز بانشی» هم در این دیدار خوش اخلاقی را از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار برشمرد و گفت: این شهید با همه مردم با اخلاق خوش رفتار می کرد و سعی داشت تا لبخند را بر لبان همه جاری کند.

همچنین اسماعیل بانشی، فرزند شهید «عزیز بانشی» که در زمان شهادت پدر، کمتر از یکسال داشت، به بیان خاطرات نقل شده از سایر برادران و خواهران خود از پدر شهیدش پرداخت و خوش رفتاری و محبت را از خصوصیات وی دانست.

خاطر نشان می شود؛ دیدار با خانواده های معظم شهدا از برنامه های نمایندگی خبرگزاری شبستان و دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس در روز پنجشنبه هر هفته است که در این دیدار ها با آرمان های شهدا تجدید میثاق شده و از خانواده های شهدا هم با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل می آید.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید