ارسال بیش از 100 اثر به همایش «زنان و حماسه دفاع مقدس» در آذربایجان غربی


ارسال بیش از 100 اثر به همایش «زنان و حماسه دفاع مقدس» در آذربایجان غربی

گروه اجتماعی-مسئول جامعه بسیج زنان آذربایجان غربی از ارسال بیش از 100 اثر به همایش استانی «زنان و حماسه دفاع مقدس» خبر داد و گفت: در بخش مقالات، داستانهای کوتاه و اشعار در مدح بانوان حماسی استان، آثار خوبی ارسال شده است.

ارسال بیش از 100 اثر به همایش «زنان و حماسه دفاع مقدس» در آذربایجان غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، لیلا سپهری، مسئول جامعه بسیج زنان آذربایجان غربی، صبح امروز، 22 آذر ماه، با اشاره به اینکه همایش زنان و حماسه دفاع مقدس به صورت همایش علمی و ادبی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: تاکنون آثار خوبی دریافت شده و در بخش مقالات، داستانهای کوتاه و اشعار در مدح بانوان حماسی استان، آثار خوبی ارسال شده است.
وی با اشاره به اینکه زنان چگونه در شرایط سخت کشور در طول هشت سال دفاع مقدس، استوار ایستادند، خاطرنشان کرد: زنان، با رشادت‌های خود اجازه ندادند که دشمن نگاه ناروا به کشور داشته باشد. مسئول جامعه بسیج زنان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیش از 100 اثر به همایش استانی «زنان و حماسه دفاع مقدس» در استان ارسال شده است، ادامه داد: طی برنامه‌های دهه فجر در استان، از چهل نفر به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تجلیل خواهد شد و همچنین از مادران شهدا نیز تجلیل به عمل خواهد شد.
وی با بیان اینکه همایش بزرگ اجتماع خواهران شهدا نیز طی دهه فجر در استان برگزار خواهد شد، بیان کرد: راه‌اندازی کانون پیام‌آوران عاشورا یعنی سمنی که برای خواهران شهدا باشد، نیز از دیگر برنامه‌های مدنظر برای بانوان در دهه فجر است.
سپهری با اشاره به اینکه در طول این چند سال به سراغ هیچ خواهر شهیدی نرفته‌ایم، تصریح کرد: این افراد ظرفیت بزرگی در بحث ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی هستند و خواهران شهدا همان پیام آوران شهدا هستند که از حضرت زینب (س) الگو گرفته‌اند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر