باکس آفیس: صدرنشینی مجدد انیمیشن رالف خرابکار 2


باکس آفیس: صدرنشینی مجدد انیمیشن رالف خرابکار 2

جدول فروش سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی مجدد فیلم سینمایی “رالف خرابکار 2” به کارگردانی “ریچ مور” برای هفته سوم منتشر شد. از جمله نکات قابل توجه جدول فروش سینمای هالیوود می توان به افت کلی فروش در میان تمامی آثار سینمایی اشاره کرد. البته در این میان دو انیمیشن گرینچ و رالف خرابکار توانسته در نوع خود فروش فوق العاده ای را به...

جدول فروش سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی مجدد فیلم سینمایی “رالف خرابکار 2” به کارگردانی “ریچ مور” برای هفته سوم منتشر شد.

از جمله نکات قابل توجه جدول فروش سینمای هالیوود می توان به افت کلی فروش در میان تمامی آثار سینمایی اشاره کرد. البته در این میان دو انیمیشن گرینچ و رالف خرابکار توانسته در نوع خود فروش فوق العاده ای را به ثبت برسانند.

باکس آفیس: صدرنشینی مجدد انیمیشن رالف خرابکار 2

انیمیشن سینمایی رالف خرابکار 2 در سومین هفته از اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود با فروشی معادل 16.1 میلیون دلار صدرنشین باکس آفیس شد. جان سی ریلی در نقش رالف خرابکار، سارا سیلورمن در نقش وانولوپ، جک مک بریر در نقش فیکس ایت فیلیکس، جین لینچ در نقش سرگنات در این انیمیشن صداپیشگی را بر عهده دارند.

در مصاحبه‌ای در 25 اکتبر 2012 کارگردان، ریچ مور گفت که او و دیزنی ایده‌هایی دارند برای ساخت یک دنباله برای رالف خرابکار که این دنباله در دنیایی به روز است و در آن بازی‌های آنلاین و کنسول‌های بازی وجود دارد. مور اظهار داشت که بسیاری از عوامل و صداپیشگان آماده ساخت این دنباله هستند.

او همچنین افزود برنامه‌ای ریخته است تا بازی‌های ماریو و ترون در فیلم وجود داشته باشند. در مصاحبه‌ای در سال 2014، هنری جکمن آهنگساز انیمیشن گفت که داستان رالف خرابکار 2 در حال نوشتن است. در ژوئیه 2015 جان سی ریلی اعلام کرد که در این فیلم نقش رالف را بر عهده دارد. در 24 مارس 2016 ریچ مور گفت:رالف خرابکار 2 هنوز در حال برنامه‌ریزی است. داستان انیمیشن رالف خرابکار 2 جریان شش سال بعد از وقوع اتفاقات فیلم اول است. داستان فیلم در مورد ماجراهای رالف در فضای اینترنت است.

باکس آفیس: صدرنشینی مجدد انیمیشن رالف خرابکار 2

اکران بین المللی انیمیشن سینمایی The Grinch با بازی بندیکت کمبربچ در پنجمین هفته از اکران بین المللی خود در سینمای هالیوود با فروشی معادل 15.2 میلیون دلار دوم باکس آفیس شد. انیمیشن The Grinch به کارگردانی پیتر کندرلند 9 نوامبر 2019 اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز کرد.

بندیکت کامبریچ بازیگر پرکار و موفق این روز‌های هالیوود نقش اول این انیمیشن را بر عهده دارد. کامبریچ سال گذشته را با بازی در فیلم پرفروش دکتر استرنج پشت سرگذاشت و علاوه بر این فیلم مشغول بازی در دو فیلم ثور و انتقام جویان بود. فیلم‌نامه این انیمیشن کمدی را مایکل لزیر نگاشته و تهیه کنندگی آن را کریس ملداندری بر عهده دارد. پیتر کندرلند در کنار یارو چنی به صورت مشترک کارگردانی این محصول کمپانی ایلومینیشن اینترتینمنت را انجام می‌دهند.

باکس آفیس: صدرنشینی مجدد انیمیشن رالف خرابکار 2

فیلم سینمایی Creed II با بازی سلیوستر استالونه اکران بین المللی خود در سینماهای هالیوود را از جمعه آغاز کرده و در سومین هفته با 10.3 میلیون دلار فروش سوم باکس آفیس شده است. سیلوستر استالونه بار دیگر در نقش راکی بالبوآ به عرصه سینمای هالیوود باز خواهد گشت. وی در فیلم Creed II دوباره نقش مربی بوکس را ایفا می‌کند. فیلمبرداری نسخه دوم فیلم سینمایی Creed II به کارگردانی استیون کاپل جونیور با نقش آفرینی سیلوستر استالونه از ابتدای هفته جاری به پایان رسید. این فیلم ادامه‌ای بر داستان Creed I است.

کرید به گونه‌ای نوستالژی راکی 1 و راکی 2 را در ذهن‌ها تداعی میکند. به گونه‌ای که مبارزه پایانی دقیقاً شبیه مبارزه معروف راکی و آپولو است. مایکل بی جردن، سیلوستر استالونه، تسا تامپسون، دولف لاندگرن، آندره وارد، ایوو ناندی و فیلیسیا راشد از جمله بازیگرانی هستند که در Creed II به ایفای نقش پرداخته اند.

باکس آفیس: صدرنشینی مجدد انیمیشن رالف خرابکار 2

فیلم سینمایی Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald در چهارمین هفته از اکران بین‌المللی خود در سینماهای هالیوود توانست با فروشی معادل 6.8 میلیون چهارم جدول فروش شود. جسیکا ویلیامز، ادی ردمایر، جانی دپ، کلوم ترنر، جود لاو، ادی ردمایر، ازرا میلر و زووی کراویتز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی “هیولاهای شگفت انگیز 2” به ایفای نقش پرداخته اند.

در این فیلم که به همت کمپانی برادران وانر ساخته خواهد شد، کالوم ترنر در نقش برادر نقش اصلی این فیلم یعنی ادی ردمایر به ایفای نقش پرداخته است. نگارش فیلم‌نامه این اثر را مثل نسخه اول، جی کی ولینگ خالق هری پاتر بر عهده داشته و دیوید یتس کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

باکس آفیس: صدرنشینی مجدد انیمیشن رالف خرابکار 2

فیلم سینمایی Bohemian Rhapsody به کارگردانی برایان سینگر در ششمین هفته از اکران خود در هالیوود با فروشی معادل 6 میلیون دلار رتبه پنجم باکس آفیس را در اختیار دارد. این فیلم سینمایی با نام Bohemian Rhapsody روایتی تازه از زندگی فردی مرکوری ملقب به کوئین خواننده مطرح جهان است. مرکوری یکی از خوانندگی بود که همواره نگاهی اعتراضی و ضد جنگ داشت.

رامی مالک بازیگر مطرح سینمای هالیوود در این فیلم نقش فردی مرکوری را ایفا می کند. از جمله آثار شاخص مالک در عرصه بازیگری می توان به سریال مستر ربات اشاره کرد. وی همچنین به تازگی در بازسازی نسخه به یادماندنی پایپون به ایفای نقش پرداخته است. لوسی بوینتون، بن هاردی، آلن ریچ، ایدین گیلان، مایک میرز، تام هالندر، جوزف مازلو و مکس بنت از جمله بازیگرانی هستند که در کنار رامی مالک در فیلم سینمایی Boheiman Rhapsody به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم به نویسندگی آنتونی مک کارتون بر اساس رمانی با همین نام نوشته خودش به نگارش در آمده و دوم نوامبر سال 2018 اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز خواهد کرد. برایان سینگر کارگردان مطرح سینمای هالیوود که در سابقه کاری خود آثار درخشانی همچون مظنونین همیشگی، مردان ایکس، بازگشت سوپرمن را دارد بار دیگر با فیلمی بیوگرافیک به هالیوود باز خواهد گشت.

باکس آفیس: صدرنشینی مجدد انیمیشن رالف خرابکار 2

فیلم سینمایی Instant Family به کارگردانی شان آندرس در چهارمین هفته از اکران بین المللی خود در سینماهای جهان با فروش 5.6 میلیون دلاری ششم جدول فروش شده است. مارک ولبرگ بازیگر مطرح سینمای هالیوود که به تازگی فیلم بیست و دو مایل را در چرخه اکران داشته در این فیلم سینمایی کمدی به ایفای نقش پرداخته و شخصیت اصلی این فیلم را بازی می کند. این فیلم روایتی کمدی و خانوادگی است. یک زوج جوان اقدام به کفالت سه کودک می کنند اما در ابتدا نمی دانند که سرپرستی سه فرزند کار بسیار مشکلی است. کودکان به خانه آمده و همه چیز را به هم می ریزند تا این زوج به سختی به مشکل برخوردند.

باکس آفیس: صدرنشینی مجدد انیمیشن رالف خرابکار 2

فیلم جدید دیگری که در فهرست پرفروش‌ها قرار گرفته «کتاب سبز» ساخته پیتر فارلی و با بازی ویگو مورتنسن است. مورتنسن با این فیلم در فهرست بازیگرانی قرار دارد که می‌توانند امسال نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول باشند. فیلم «کتاب سبز» که جایزه فیلم منتخب مخاطبان را در جشنواره تورنتو از آن خودش کرد یکی از فیلم‌های برتر امسال است که در صف مقدم رقابت‌کنندگان قرار دارد. داستانش در حقیقت همان قصه «راننده خانم دیزی» است که فقط جای کاراکترها عوض شده است. مورتنسن نقش یک راننده تاکسی را بازی می‌کند که مسئول حمل و نقل یک پیانیست آفریقایی-آمریکایی با بازی ماهرشالا علی در سال‌ 1960 می‌شود. کمپانی یونیورسال آنقدر از فیلم مطمئن بوده که اکران گسترده آن را از مدت‌ها پیش به تعطیلات شکرگزاری موکول کرده بود. بخش زیادی از موفقیت فیلم بستگی به بازی مورتنسن دارد که حد احساسات مخاطبان را درگیر و آنها را برانگیخته کرده است. منتقدان در متاکریتیک امتیاز 70 از 100 را به فیلم داده‌اند. آنها از شخصیت‌پردازی فیلم به ویژه در پرداخت قهرمان‌ها و کاراکترهای بدمن ابراز رضایت کرده‌اند. این فیلم توانست در این هفته 3.9 میلیون دلار فروش داشته باشد.

باکس آفیس: صدرنشینی مجدد انیمیشن رالف خرابکار 2

شکست بزرگ اما درباره فیلم رابین هود، ساخته اتو باتهرست اتفاق افتاد. فیلم هرچند در جدول پرفروش‌ها در رده هشتم قرار گرفته اما امتیاز منتقدان به آن 33 از 100 بوده است. یعنی تقریبا فیلم را فاجعه ارزیابی کرده‌اند. این فیلم با بازی جیمی فاکس داستان شوالیه‌ای است که در جنگ‌های صلیبی حضور داشته و افسر فرماندهی که از آفریقا آمده است. این دو نفر علیه تاج و تخت فاسد انگلیس شورش می‌کنند. طبق معمول این فیلم‌ها در پس‌زمینه شاهد یک داستان رومانتیک هم هستیم. منتقدان نوشته‌اند که فیلم‌نامه به طرز سطحی پیچیده شده و تقریبا تمام صحنه‌های اکشن هم قابل‌ پیش‌بینی است. بودجه تولید فیلم حدود 100 میلیون دلار بوده است و در افتتاحیه 14.2 میلیون دلار فروخت. فیلم از نمایش در 33 بازار جهانی به فروشی معادل 3.5 میلیون دلار دست پیدا کرد.

باکس آفیس: صدرنشینی مجدد انیمیشن رالف خرابکار 2

در رتبه نهم فیلم The Possession of Hannah Grace به کارگردانی دیدریک ون روجین این هفته توانسته وارد جدول فروش شود و 3.1 میلیون فروش داشته باشد. این فیلم ترسناک ماورالطبیعه داستان یک زن پلیس است که در حال حاضر بیکار شده و در سردخانه کار می‌کند. این شخص در محل کار جدیدش با اتفاقات ماورالطبیعه روبه‌ رو می‌شود. فیلم عمدتا نقدهای منفی از سوی منتقدان دریافت کرده است. امتیاز آن در سایت متاکریتیک 41 از 100 است. منتقدان درباره فیلم می‌گویند:‌ «فضاسازی‌ها هیچ کمکی به فیلم نمی‌کند. شوخ‌طبعی فیلم از کار درنیامده و به طرز ناامیدکننده‌ای فیلم اصلا کسی را نمی‌ترساند. هیچ حس واقعی از ابهام یا سوال یا ترس در مخاطبش ایجاد نمی‌کند.»

باکس آفیس: صدرنشینی مجدد انیمیشن رالف خرابکار 2

فیلم سینمایی Widows که توسط کارگردان برنده اسکار استیو مک‌کویین ساخته شده است. این فیلم در هفته ای که گذشت اکران خود را در 2,803 سالن سینما آغاز کرد و توانست این هفته 3 میلیون دلار بفروشد. فیلم در شیکاگوی معاصر اتفاق می‌افتد. در میان آشفتگی‌ها چهار زن سرنوشت‌شان را به دست می‌گیرند. این چهار زن هیچ نکته مشترکی با هم ندارند جز این که شوهران مرده‌شان، که درگیر خلاف بوده‌اند برایشان بدهی به جا گذاشته‌اند. ویولا دیویس، میشل رودریگوئز و الیزابت دبیکی بازیگران اصلی فیلم هستند و منتقدان به آن امتیاز خوب 86 از 100 را داده‌اند. این فیلم احتمالا شانس زیادی در فصل جوایز داشته باشد.

لیست 10 اثر پرفروش باکس آفیس آخر هفته:

باکس آفیس: صدرنشینی مجدد انیمیشن رالف خرابکار 2

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
باکس آفیس: صدرنشینی مجدد انیمیشن رالف خرابکار 2

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)