7 جدید استقلال مقابل فرهاد مجیدی رو سفید می‌شود؟


7 جدید استقلال مقابل فرهاد مجیدی رو سفید می‌شود؟

نیمه نخست استقلال و پدیده در حضور حدود 48 هزار هوادار برگزار شد.

7 جدید استقلال مقابل فرهاد مجیدی رو سفید می‌شود؟
به گزارش فانوس، استقلال و پدیده امروز (پنجشنبه) در دیدار معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

حواشی نیمه نخست این دیدار به شرح زیر است:

- برای تماشای این دیدار حدود ۴۸ هزار نفر به ورزشگاه آزادی آمده بودند که هر لحظه تعداد آن‌ها افزایش پیدا می‌کرد. سهم پدیده‌ای‌ها از این ۳۵ هزار نفر، ۱۵۰۰ تماشاگر بود.

- این دیدار تماشاگران ویژه‌ای هم داشت که مهم‌ترین آن‌ها فرهاد مجیدی، ستاره محبوب سال‌های نه چندان دور استقلال بود که حضور او در ورزشگاه باعث شد که کری‌خوانی استقلالی‌ها برای پرسپولیس دوچندان شود. همچنین سیروس دین‌محمدی، یکی دیگر از پیشکسوتان استقلال و اوسیانو کروز و مارکار آقاجانیان، دستیاران کارلوس کی‌روش هم در ورزشگاه حضور داشتند.

- هواداران استقلال در دقیقه ۲۱ به احترام ایرج دانایی‌فرد، پیشکسوت تازه درگذشته این تیم، او را تشویق کردند تا یادش را زنده نگه داشته باشند. یک دقیقه بعد هم استقلالی‌ها منصور پورحیدری را تشویق کردند.

-‌ با این که وینفرد شفر بیژن طاهری را برای هدایت تیمش به کنار زمین فرستاده بود اما در دقایقی از بازی از عملکرد بازیکنانش یا داور کلافه می‌شد و به کنار زمین می‌آمد تا اعتراضش را به گوش آن‌ها برساند.

- در این نیمه بازیکنان دو تیم چندین بار مصدوم شدند که به همین دلیل بازی چند دقیقه متوقف شد. یکی از بازیکنانی که مصدومیتش جدی بود و مجبور شد از زمین بازی بیرون برود، فرشید باقری، هافبک آماده این روزهای استقلال بود که باعث شد که شفر نخستین تعویضش، به اجبار انجام شود. باقری جای خودش را در دقیقه ۳۸ به مارکوس نویمایر داد تا شماره ۷ این فصل استقلال مقابل یکی از محبوب‌ترین شماره ۷‌ های این تیم بازی کند. همچنین حسین مهربان هم به خاطر مصدومیت جای خودش را به محمدمهدی مهدی‌خانی داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403