مول ویدی 2-2 چلسی؛ آخرین بازی آبی ها در دور گروهی لیگ اروپا با تمرین ضربه آزاد به پایان رسید


مول ویدی 2-2 چلسی؛ آخرین بازی آبی ها در دور گروهی لیگ اروپا با تمرین ضربه آزاد به پایان رسید

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=http://tarafdari.com)- دو تیم مول ویدی و چلسی از چارچوب رقابت های لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که در انتها این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. مشخصات بازی تورنمنت: لیگ اروپا- دور آخر مرحله...

طرفداری- دو تیم مول ویدی و چلسی از چارچوب رقابت های لیگ اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که در انتها این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

مشخصات بازی

تورنمنت: لیگ اروپا- دور آخر مرحله گروهی

تاریخ: پنجشنبه 22 آذر 1397| 13 دسامبر 2018

استادیوم: گروپاما آرنا

گلزنان: اتان امپادو، گل به خودی (32) و لوییک نگو (56) برای مول ویدی- ویلیان (30) و اولیویه ژیرو (75) برای چلسی

ترکیب دو تیم

مول ویدی 2-2 چلسی؛ آخرین بازی آبی ها در دور گروهی لیگ اروپا با تمرین ضربه آزاد به پایان رسید

برای مشاهده آمار کامل بازی، به صفحه اختصاصی طرفداری برای این دیدار مراجعه کنید.

گزارش بازی

با شروع بازی، چلسی کنترل بازی را در دستان خود داشت. دفاع چند لایه بازیکنان ویدی باعث شده بود تا نفوذ به عمق خط دفاعی این تیم سخت شود. ضربه سر آلوارو موراتا در اختیار دروازه بان مول ویدی قرار گرفت. در 30 دقیقه ابتدایی، موقعیت جدی خاصی بر روی دروازه ها ایجاد نشد. در دقیقه 30، چلسی توسط ویلیان به گل رسید. تنها دو دقیقه بعد، اتان امپادو دروازه چلسی را به اشتباه باز کرد. در پنج دقیقه پایانی، مول ویدی فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت که سیو زیبای ویلی کابایرو مانع از گلزنی تیم مجارستانی شد. آلوارو موراتا به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و اولیویه ژیرو به جای او وارد زمین شد. نیمه نخست با نتیجه 1-1 به پایان رسید.مول ویدی 2-2 چلسی؛ آخرین بازی آبی ها در دور گروهی لیگ اروپا با تمرین ضربه آزاد به پایان رسید

با شروع نیمه دوم، چلسی کنترل بازی را در دست داشت اما بر خلاف جریان بازی، این مول ویدی بود که دقیقه 56، توسل لوییک نگو به گل رسید. پس از این گل، کالوم هادسون اودوی موقعیتی جدی برای گلزنی داشت که ضربه او در اختیار دروازه بان مول ویدی قرار گرفت. پس از آن نیز اولیویه ژیرو فرصت بسیار مناسبی را در مقابل دروازه از دست داد. باز هم ژیرو فرصت داشت تا دروازه را باز کند اما مهاجم ملی پوش فرانسوی، بی دقت عمل می کرد. بالاخره و در سومین فرصت، اولیویه ژیرو در دقیقه 75 به گل رسید. در ادامه بازیکنان چلسی سعی می کردند گل برتری را به ثمر برسانند اما تلاش آن ها ثمری نداشت. در اواخر بازی یک درگیری میان امرسون و بازیکن مول ویدی به وجود آمد. در پایان نیمه دوم، سه دقیقه وقت تلف شده اعلام شد که برای هیچ کدام از دو تیم فایده ای نداشت و بازی با نتیجه 2-2 خاتمه یافت.

شرح گل ها

ویلیان ( مول ویدی 0-1 چلسی): چلسی پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه آزاد شد و ضربه ویلیان به زیبایی، در گوشه دروازه آرام گرفت.

اتان امپادو، گل به خودی ( مول ویدی 1-1 چلسی): ضربه کرنر مول ویدی با ضربه سر ایتان امپادو همراه شد که او به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

لوییک نگو ( مول ویدی 2-1 چلسی): حرکت جورجی میلانوف از سمت چپ، با یک سانتر دقیق از او دنبال شد که ضربه تک ضرب و فوق العاده لوییک نگو، حریف مجارستانی را پیش انداخت.

اولیویه ژیرو ( مول ویدی 2-2 چلسی): باز هم بر روی یک ضربه آزاد و این بار توسط اولیویه ژیرو، چلسی به گل رسید. ضربه ژیرو محکم و پرقدرت وارد دروازه حریف شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا