سطح رضایت عمومی از مدیریت خانم‌ها بالا است؟


سطح رضایت عمومی از مدیریت خانم‌ها بالا است؟

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: سطح رضایت و بهره‌وری در حوزه‌هایی که توسط خانم‌ها مدیریت می‌شود بالا است که این امر قابل‌تحسین است.

سطح رضایت عمومی از مدیریت خانم‌ها بالا است؟
حمیده زرآبادی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، با اشاره به توجه استاندار به حضور زنان تصریح کرد: از ابتدای امر توجه به حضور بانوان و جوانان جزو دستور کار استاندار قزوین بوده است که تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: برخی به این مسئله فکر می‌کنند که خانم‌ها دارای پُست و مقام شدند درحالی‌که باید توجه داشت که در حوزه‌هایی که خانم‌ها در آن منصوب شدند شاهد افزایش بهره‌وری و سطح رضایتمندی هستیم که این موضوعی قابل‌تحسین است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باوجودآنکه مخالفت‌های زیادی با انتصاب بانوان در مسئولیت‌های سیاسی، چون فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها می‌شود، اما بانوان ما نشان داده‌اند که مدیریت در این بخش‌ها با توانمندی و فارغ از جنسیت امکان‌پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: دفتر عملکرد و امور حقوقی استانداری در بخش رضایتمندی تأثیرگذاری بالایی دارد و اگر نظارت‌های آن با دقت باشد نتایج مطلوبی برای استان به همراه خواهد داشت چراکه عملکرد تمام دستگاه‌های اجرایی را بررسی می‌کند.

زرآبادی تأکید کرد: اگر دقت و نظارت با دقت نظر انجام شود طبیعتاً رضایت عمومی افزایش می‌یابد، از مدیر پیشین این دفتر بابت تلاش جهت ارتقا رتبه دفتر بازرسی تشکر می‌کنم، خانم مرادیان از یک سکوی بسیار تأثیرگذار به‌جای دیگر منتقل می‌شود که تأثیرگذاری کمتری از جایگاه قبلی ندارد.

وی اظهار کرد: برخی اعتراض دارند که نظارت‌ها دقیق نیست، با شناخت من از مرادیان، اطمینان دارم که در این حوزه هم تحول‌خواهیم داشت و شاهد افزایش رضایت عمومی خواهیم بود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه صدیقه ربیعی اولین بانوی بخشدار در سطح استان بود، تأکید کرد: وی در بخشداری نقش مؤثری داشت و در ارزیابی‌ها توانست رتبه خوبی کسب کند، اطمینان دارم که در امور بانوان نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق