دومین دوره مسابقات دوچرخه سواری نمایشی کشور در قم برگزار شد


دومین دوره مسابقات دوچرخه سواری نمایشی کشور در قم برگزار شد

به گزارش ایرنا، این رقابت ها یک روزه با حضور استان های قم، تهران، اصفهان و قزوین با شرکت حدود 20 دوچرخه سوار در سه بخش فلت لند، استریت پارک حرفه ای و استریت پارک آماتور در رده سنی آزاد مردانترتیب یافت.در بخش فلت لند؛ پوریا...

به گزارش ایرنا، این رقابت ها یک روزه با حضور استان های قم، تهران، اصفهان و قزوین با شرکت حدود 20 دوچرخه سوار در سه بخش فلت لند، استریت پارک حرفه ای و استریت پارک آماتور در رده سنی آزاد مردان
ترتیب یافت.
در بخش فلت لند؛ پوریا قاسمی، محمد گنجعلی و امیر ایگدر باسیری هر سه ورزشکار از اصفهان؛ در بخش استریت پارک حرفه ای؛ سید محسن سیدعلیزاده (قم)، علی عابدینی (قم) و معین ستاری (قزوین) و در بخش استریت پارک آماتور سید امیرعلی بنی رضی (قم)، علیرضا عبدالله پور (اصفهان) و شایان محمدی (قم) به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
قضاوت این مسابقات را محمدرضا صفاپور (سرداور)؛ جواد عابدینی، مرتضی نصیرزاده و میلاد ناصری (داوران) و محمدکاظم حججی و مصطفی امینی (کمک داوارن) برعهده داشتند.
این مسابقه ها از سوی فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران به میزبانی هیات دوچرخه سواری استان قم و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری قم برگزار شد.

** رییس کمیته داوران فدراسیون دوچرخه سواری و مسئول برگزاری این مسابقات، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: نخستین دوره این مسابقات سال گذشته در بوستان ولایت تهران در چهار بخش با حضور هفت استان ترتیب یافت.
محمدرضا صفاپور اظهار کرد: نفرات برتر این مسابقات در دوره های آموزشی فدراسیون دوچرخه سواری شرکت می کنند و در صورت کسب حدنصاب های لازم در مسابقات آسیایی شرکت خواهند کرد.
وی درباره پیست بوستان علوی قم خاطرنشان کرد: هر چند این پیست از استانداردهای بین المللی فاصله دارد، اما در مجموع جزو پیست های مورد قبول است.

* 40 ورزشکار قمی در رشته بی ام ایکس فعالیت دارند
رئیس هیات دوچرخه سواری استان قم نیز در حاشیه این مسابقات در گفت وگو با ایرنا، با بیان این که رشته بی ام ایکس جزو رشته های پایه دوچرخه سواری محسوب می شود، گفت: در این استان حدود 40 ورزشکار در رشته مذکور فعالیت می کنند.
محمدکاظم حُجَجی، با اشاره به این که پیست اسکیت بوستان علوی تنها مکان برای تمرین این رشته در قم است، افزود: ورزشکاران قم در رشته بی ام ایکس جزو ورزشکاران برتر کشور هستند.
وی اعلام کرد: علاقه مندان به رشته دوچرخه سواری در قم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر این هیات در مجموعه ورزشی شهید سردار جعفر حیدریان مراجعه کنند.
رشته بی اِم ایکس (دوچرخه سواری نمایشی) از رشته های ورزش دوچرخه سواری است که در 2 بخش «سوپر کراس» و «آزاد» برگزار می شود.
در بخش «سوپر کراس» که یکی از مواد برگزارشونده در رقابت های المپیک است، در مسیر بسته ای به مسافت 350 متر ترتیب می یابد.
7406/ 6133/
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان