کام‌ تی تی ها در آخرین بازی تراکتورسازی در نیم فصل تلخ شد !


کام‌  تی تی ها در آخرین بازی تراکتورسازی در نیم فصل تلخ شد !

تیم فوتبال فولادخوزستان در اولین حضور افشین قطبی موفق شد با سه امتیاز حساس و ارزشمند به خوزستان بازگردد و اولین شکست قرمزپوشان تبریزی را هم در یادگار امام رقم زد. افشین قطبی امروز و در آخرین دیدار نیم فصل اول فولادخوزستان فرصت حضور روی نیمکت این تیم را داشت و در پایان موفق شد، در بازگشت به ایران سه امتیاز از یک بازی حساس را بگیرد و تراکتورسازی را...

کام‌ تی تی ها در آخرین بازی تراکتورسازی در نیم فصل تلخ شد !

لیگ برتر خلیج فارس؛ تراکتورسازی تبریز 1 - فولاد خوزستان 2
نویسنده : ParsFootball.com Agency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۳
کام‌  تی تی ها در آخرین بازی تراکتورسازی در نیم فصل تلخ شد !

دو تیم فوتبال تراکتورسازی و فولاد به مصاف هم رفتند و در نهایت شاگردان افشین قطبی موفق شدند در ورزشگاه خانگی تراکتورسازی به پیروزی دست پدا کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال فولادخوزستان در اولین حضور افشین قطبی موفق شد با سه امتیاز حساس و ارزشمند به خوزستان بازگردد و اولین شکست قرمزپوشان تبریزی را هم در یادگار امام رقم زد.

افشین قطبی امروز و در آخرین دیدار نیم فصل اول فولادخوزستان فرصت حضور روی نیمکت این تیم را داشت و در پایان موفق شد، در بازگشت به ایران سه امتیاز از یک بازی حساس را بگیرد و تراکتورسازی را در خانه با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد. گل اول این مسابقه روی یک فرار سریع توسط رضا میرزایی در دقیقه ۲۴ به ثمر رسید و نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت. در نیمه دوم باز هم این فولادی ها بودند که اینبار با یک ضریه پنالتی توسط شیمبا به گل رسیدند تا اختلاف دو برابر شود. در ادامه تراکتورسازی به صورت ناخودآگاه به جلو آمد ولی نداشتن مهاجم هدف سبب شد تا آنها نتوانند از فرصت های خود استفاده کنند و تک گل آنها در دقیقه ۷۶ هم روی ارسال یک ضربه کرنر به دست آمد. با این پیروزی ارزشمند فولادی ها که موفق شدند اولین شکست را به تراکتورسازی در حضور بیش از ۶۰ هزار هوادار در یادگار امام تحمیل کنند، با ۱۸ امتیاز به رتبه هشتم چدول رده بندی رفت و تراکتورسازی هم که ۲۶ امتیازی باقی ماند، تا رتبه ای بهتر از چهارم در پایان نیم فصل نداشته باشد.

شرح گل

فولادخوزستان (۱-۰): در دقیقه ۲۴ فولادخوزستان از یک ضدحمله به بهترین نحو استفاده کرد تا رضا میرزایی با پاس بسیار خوب مهدی زبیدی در موقعیت بسیار خوبی قرار بگیرد؛ وقتی میرزایی پس از چند گام حرکت با توپ به محوطه جریمه رسید، از زاویه ای بسته توپ را به دروازه شوت کرد و توپ پس از برخورد به دیرک عمودی نزدیک به فروزان، وارد دروازه شد.

فولادخوزستان (۲-۰): حرکت زبیدی در شرایطی که تعادل مناسبی هم این بازیکن نداشت، با اشتباه دانیال اسماعیلی فر به ضربه پنالتی تبدیل شد تا شیمبا برخلاف حرکت فروزان در دقیقه ۵۱ گل دوم فولادی ها را در ورزشگاه یادگار امام و در حضور ۷۰ هزار هوادار تبریزی ثبت کند.

تراکتورسازی (۲-۱): دقیقه ۷۶ ارسال کرنر توسط احسان حاج صفی روی تیرک اول با ضربه سر نقی زاده قطع شد تا اختلاف به حداقل برسد و بازی در دقایق باقی مانده جذاب تر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس