پیش بازی استقلال خوزستان - سپاهان؛ از نصف جهان تا اهواز فقط برای کسب نصف جام؛ بحران زده ها همچنان امیدوار به معجزه کریم!


پیش بازی استقلال خوزستان - سپاهان؛ از نصف جهان تا اهواز فقط برای کسب نصف جام؛ بحران زده ها همچنان امیدوار  به معجزه کریم!

آخرین دیدار نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فردا بین دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان برگزار خواهد شد و سپاهان با کسب امتیاز می تواند قهرمان نیم فصل اول شود.

به گزارش فرتاک ورزشی،

تیم فوتبال استقلال خوزستان در طول نیم فصل اول لیگ روندی نزولی داشته و به مرور بر مشکلات و اتفاقات عجیب این تیم از هر نظر افزوده شده است.

یکی از اصلی ترین معضلات در تیم استقلال، بحث کادر فنی است. داریوش یزدی در فاصله اندکی تا بازی با استقلال تهران برکنار شد و قرار بود سیروس پورموسوی جایگزین او شود که این اتفاق پس از حاشیه های عجیب، سرانجام رخ نداد.

از همین رو استقلال خوزستان بدون سرمربی ماند و در دیدارهای مقابل استقلال و سایپا کریم بوستانی با همراهی ایمان مبعلی وظیفه هدایت آبی ها را بر عهده داشت.

در حالی که به نظر می رسد تغییرات روی نیمکت این تیم جنوبی قطعی باشد، از باشگاه استقلال خوزستان خبر می رسد که هر تغییری در این رابطه، پس از بازی با سپاهان انجام می شود. بدین ترتیب کریم بوستانی در دیدار دشوار تیمش مقابل شاگردان امیر قلعه نویی سرمربی استقلال خوزستان خواهد بود و کار بسیار سختی برابر سپاهان دارد و با این شرایط خوزستانی ها باید منتظر یک معجزه باشد.

فردا سپاهان در صورتی که بتواند با پیروزی از زمین مسابقه خارج شود، می تواند 33 امتیازی شود و با 2 امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس و پدیده نیم فصل را خاتمه دهد.

البته اگر امیر قلعه نویی صرفا به دنبال پایان نیم فصل با صدرنشینی باشد، با تساوی هم می تواند این مهم را انجام دهد و سپاهانی را که سال گذشته اصلا شرایط خوبی نداشت، با صدرنشینی کارش را در نیم فصل خاتمه دهد ولی همه می دانند که جامی به قهرمان نیم فصل مسابقات داده نمی شود و این تنها عنوانی است که تا پایان جام ملت ها به تیم قهرمان نسبت داده می شود؛ پس به احتمال فراوان امیرقلعه نویی هم روز آینده برای شکست تیم بحران زده استقلال خوزستان شاگردانش را روانه میدان خواهد کرد.

کوبل داوری:

سعید رحیمی مقدم، آرمان اسعدی، هادی طوسی و روح اله شریفی - ناظر: سعید بطحایی

پیش بازی استقلال خوزستان - سپاهان؛ از نصف جهان تا اهواز فقط برای کسب نصف جام؛ بحران زده ها همچنان امیدوار  به معجزه کریم!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک ورزشی کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت