حمایت و بررسی توانمندی های جوانان در کنفرانس باکو مطرح شد


حمایت و بررسی توانمندی های جوانان در کنفرانس باکو مطرح شد

شهرکرد- ایرنا - نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین موضوع پنجمین کنفرانس نمایندگان پارلمانی جوان جهان را حمایت از جوانان و بررسی توانمندی های آنان عنوان کرد.

خدیجه ربیعی فرادنبه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این کنفرانس که از بیست و چهارم آذرماه -امروز- به میزبانی پارلمان آذربایجان در باکو آغاز شد، امکان اشتراک گذاری و تثبیت راه حل های نوآورانه در 3 موضوع اصلی، نقش جوانان در حمایت از محیط زیست، تولید و مصرف پایدار و اولویت بندی توانمندسازی جوانان مطرح شد.
وی یادآور شد: این کنفرانس فرصتی است تا نمایندگان جوان در خصوص چشم انداز مشترکی پیرامون تضمین رفاه و سعادت نسل های آتی تبادل نظر کنند.
به گفته وی، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در پنجمین کنفرانس جهانی نمایندگان جوان در شهر باکو جمهوری آذربایجان دیدارهای مهمی با نمایندگان کشورهای ژاپن، چین، آذربایجان، پاکستان، ترکیه را انجام داد.
به گزارش ایرنا، هیات پارلمانی نمایندگان جوان ایران روز شنبه بیست و چهارم آذرماه در پنجمین کنفرانس جهانی نمایندگان جوان با هدف ایجاد بستری برای نمایندگان کمتر از 45 سال جهان برای هم اندیشی و تبادل نظر با همتایان خود در سراسر جهان شرکت کرد.
در این کنفرانس دو روزه که شامل 4 نشست اصلی است به موضوعاتی از قبیل نقش جوانان در حمایت از محیط زیست و حفاظت از سیاره زمین برای آیندگان، تغییر نگرش و اهداف در زمینه مصرف و توجه به تولید پایدار برای نسل های آینده، بررسی راه های توانمندسازی نسل های آینده از طریق ایجاد آمادگی و زیر ساختارهای آموزشی و اقدامات و مساعدت هایی که مجالس برای نسل های آینده می توانند و باید انجام دهند، رسیدگی می شود.
هیات پارلمانی نمایندگان جوان ایران متشکل از خدیجه ربیعی فرادنبه، سیدهادی بهادری، محمد دامادی و سکینه الماسی است .
2097

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک