کارفورسا چیست؟


کارفورسا معروف به فروشگاه های کارفور، دهه 60 میلادی در فرانسه شروع به کار کردند. کم کم شعبه های خود را گسترش دادند تا این که سال 1993 به ترکیه رسیدند.امروز در بیش از 30 کشور شعبه دارند. اما در این فروشگاه ها چه چیزهایی برای خرید هست؟ چطور می توان به آنها دسترسی داشت؟ آیا به عنوان یک گردشگر می توانیم از کارفورسا خرید خوبی داشته باشیم؟

کارفورسا معروف به فروشگاه‌های کارفور، دهه 60 میلادی در فرانسه شروع به کار کردند. کم‌کم شعبه‌های خود را گسترش دادند تا این که سال 1993 به ترکیه رسیدند.امروز در بیش از 30 کشور شعبه دارند. اما در این فروشگاه‌ها چه چیزهایی برای خرید هست؟ چطور می‌توان به آنها دسترسی داشت؟ آیا به عنوان یک گردشگر می‌توانیم از کارفورسا خرید خوبی داشته باشیم؟

فروشگاه‌های کارفورسا را بشناسیم

کارفورسا امروز در ترکیه و در استانبول شعبه‌های بسیاری دارد. کارفورسا دومین فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در دنیاست. کارفورسا که معروف به کارفور است فروشگاهی زنجیره‌ایست و قیمت‌ها در تمام شعب یکسان است. امروز بیش از 10 هزار نفر در شعب کارفورسا در ترکیه مشغول به کارند. این فروشگاه‌ها از نظر بزرگی نه به اندازه یک مگامال یا شعب هایپراستار بسیار بزرگ در ایران هستند و نه به اندازه سوپرمارکت‌های محلی کوچک هستند. اما از سال 2017 به دلیل استقبال از این فروشگاه، کارفور به سمت افتتاح فروشگاه‌های هایپر و بسیار وسیع حرکت کرده است.

کارفورسا تمرکز زیادی بر روی مسایل بهداشتی و تامین کالای با کیفیت دارد. از طرفی قیمت‌های این فروشگاه بسیار مناسب هستند به خصوص برای کسانی که ساکن ترکیه‌اند تخفیف‌های خوبی دارد. شبیه به فروشگاه کارفورسا در ترکیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای میگروس هستند.

کارفورسا چیست؟

به عنوان توریست از کارفورسا چطور خرید کنیم؟

خوب اگر در سفر به ترکیه تصمیم داشتید کمی از محصولات خوراکی این کشور تهیه کنید و به ایران بیاورید خرید از کارفورسا انتخاب بسیار مناسبی است. شکلات‌های ترک در بسته‌بندی را می‌توانید از این فروشگاه تهیه کنید. از طرفی سوسیس‌های معروف ترک هم خرید دیگر شما می‌تواند باشد. به قسمت لبنیات هم می‌توانید سری بزنید و اگر طرفدار امتحان کردن طعم انواع پنیر باشید، پنیرهای مختلفی را می‌توانید بیابید. زیتون‌های سیاه ترک را فراموش نکنید و حتما در سبدتان آنها را هم قرار دهید. علاوه بر اینها حتما سر زدن به بخش محصولات اُرگانیک را از دست ندهید.

کارفورسا چیست؟

استفاده از تخفیف اجناس در کارفورسا چطور است؟

کسانی که ساکن ترکیه هستند می‌توانند با داشتن کیملیک یا همان شناسنامه به زبان خودمان، این کارت را تهیه کنند. دارندگان کارت‌های کارفورسا می‌توانند از تخفیف اجناسی که هر چند مدت یک بار اعلام می‌شود استفاده کنند. همینطور گاهی پیشنهادات خرید استثنایی از طرف کافور با نام کامپانیا مطرح می‌شود که فقط کسانی که کارت دارند می‌توانند از آن استفاده کنند.

دارندگان این کارت‌ها هر بار که خرید کنند امتیازی در کارت آنها ذخیره می‌شود و پس از مدتی کارفور اعلام می‌کند که می‌توانند از این امتیازات برای خرید استفاده کنند. تخفیف‌های کارفور واقعا برای کسانی که ساکن کشور ترکیه هستند به صرفه و خوب است.

کارفورسا چیست؟

چطور به کارفورسا برویم؟

حدود 20 شعبه از کارفور در سراسر استانبول مشغول به کارند. اگر در میدان تکسیم باشید تا اولین کارفورسا با پای پیاده فقط 15 دقیقه فاصله دارید. خود را به خیابان تاکی ظفر برسانید و مستقیم مسیر را ادامه دهید. وقتی به خیابان سیراسیلویلر رسیدید همین خیابان را باید ادامه دهید. در واقع خیابان sirasilviler در امتداد خیابان Tak- I Zafer قرار دارد.

برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مطلب راهنمای حمل و نقل عمومی در استانبول را بخوانید.

کارفورسا چیست؟

ساعات کاری کارفورسا چطور است؟

تمام شعب کارفور از ساعت 10 صبح تا 10 شب مشغول فعالیت هستند.


1397/09/24 | کد مطلب: 4336
کارفورسا چیست؟
کارفورسا چیست؟ هانیه کاظمی
کارفورسا چیست؟

مهندس برق، فوق لیسانس مدیریت، عاشق ورزش، موسیقی، مطالعه و تماشای فیلم


گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...