حنیف همگام هنرپیشه معروف افغانستان درگذشت


حنیف همگام هنرپیشه معروف افغانستان ساعتی پیش به عمر 56 سالگی در شفاخانه 400 بستر سردار محمد داوود خان در کابل در گذشت. به اساس گزارشها و به نقل از یکی از اعضای خانواده حنیف همگام، وی بعد از ظهر امروز به اثر سکته مغزی در کابل وفات نمود. منبع افزود که آقای هنگام چند هفته قبل بعد از سکته مغزی به شفاخانه 400 بستر سردار محمد داوود خان در...

حنیف همگام هنرپیشه معروف افغانستان درگذشت

حنیف همگام هنرپیشه معروف افغانستان ساعتی پیش به عمر ۵۶ سالگی در شفاخانه ۴۰۰ بستر سردار محمد داوود خان در کابل در گذشت.

به اساس گزارشها و به نقل از یکی از اعضای خانواده حنیف همگام، وی بعد از ظهر امروز به اثر سکته مغزی در کابل وفات نمود.

منبع افزود که آقای هنگام چند هفته قبل بعد از سکته مغزی به شفاخانه ۴۰۰ بستر سردار محمد داوود خان در وزیر اکبر خان کابل انتقال داده شد و درین مدت در حالت کوما به سر میبرد.

حنیف همگام یکی از کارگردانان و هنرپیشه های معروف و موفق افغانستان بود که چندین سال در شبکه تلویزیونی طلوع کارگردانی برنامه کمیدی و انتقادی زنگ خطر را به دوش داشت.

او اخیراً استدیویی شخصی باز نموده بود و با تعدادی از دوستانش در زمینه فلمبرداری، ویرایش نوارهای تصویری و تولید کلیپهای تبلیغاتی فعالیت می نمود.

آقای همگام در کابل متولد شده بود، مکتب و دانشگاه را نیز در همین شهر تمام نموده بود. او در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه کابل، هنرپیشگی و سینماگری را آموخته بود.  همگام در چندین فلم و نمایش نامه نیز هنر نمایی نموده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها