تعبیر خواب تفنگ و اسلحه های گرم مختلف


تعبیر خواب تفنگ از دیدگاه معبران غربی و اسلامی متفاوت است و علاوه بر این دیدن سلاح هایی نظیر تفنگ و کلت و … در خواب بیانگر اعتماد به نفس خواب بیننده در دفاع از خودش در برابر انتقادهای افراد دیگر است همچنین تعبیر دیدن تفنگ در خواب می تواند بیانگر افراد خانواده و دوستان نیز باشد.  تعبیر خواب تفنگ از دیدگاه چند تعبیرگر مشهور همه ما ممکن است در طول...

تعبیر خواب تفنگ از دیدگاه معبران غربی و اسلامی متفاوت است و علاوه بر این دیدن سلاح هایی نظیر تفنگ و کلت و … در خواب بیانگر اعتماد به نفس خواب بیننده در دفاع از خودش در برابر انتقادهای افراد دیگر است همچنین تعبیر دیدن تفنگ در خواب می تواند بیانگر افراد خانواده و دوستان نیز باشد.

تعبیر خواب تفنگ از دیدگاه چند تعبیرگر مشهور

همه ما ممکن است در طول عمر خود اشیاء مختلفی را در خواب ببینیم که هر یک از این خواب ها دارای تعابیری خاص هستند. در مطالب قبلی تعبیر خواب ماشین و تعبیر خواب کلید را مطالعه کردید در ادامه این مطلب قصد داریم تا تعبیر دیدن تفنگو اسلحه های گرم در خواب را در اختیار شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا قرار دهیم.

تعبیر خواب تفنگ و اسلحه های گرم مختلف

تعبیر دیدن تفنگ در خواب از دیدگاه معبران اسلامی

منوچهر مطیعی تهرانی

اگر فردی در خواب ببیند که تفنگی دارد فردی را به دوستی انتخاب می کند که این فرد راستگو و صدیق می باشد.
اگر فردی در خواب ببیند که تفنگ های زیادی دارد نشانه این است که با جمعی آشنا می شود که صداقت و پاکی در رفتار و گفتار آن ها وجود دارد یا خواب بیننده در محیطی کار می کند که دوستی لازمه بقا و دوام افراد آن محیط است.
اگر دختر جوانی در خواب تفنگ ببیند بیانگر محبت و هدف و عشق و شوهر است.
اگر فردی در خواب ببیند که تفنگ از دستش افتاد یکی از دوستانش را از دست می دهد که می توانست در سختی های زندگی به او تکیه دهد.
اگر شما در خواب ببیند که تفنگی پیدا کرده اید یا فردی به شما تفنگ هدیه می دهد با کسی دوست می شوید که حامی تان است.

لیلا برایت

تعبیر خواب تفنگ ساچمه ای نشانه این است که خواب بیننده دائما به دیگران دستور می دهد.
دیدن خواب تیراندازی با تفنگ بیانگر این است که موضوعی باعث عصبانیت خواب بیننده می شود.

تعبیر خواب تفنگ و اسلحه های گرم مختلف

تعبیر دیدن خواب تفنگ از دیدگاه معبران غربی

آنلی بیتون

اگر فردی در خواب با تفنگ به طرف فرد دیگر تیراندازی کند بیانگر این است که به راهی خطا می رود.
اگر شما در خواب ببینید که فردی با تفنگ به طرف تان تیراندازی می کند نشانه این است که به بیماری خطرناک و دشواری دچار می شوید و افراد خطاکار نیز شما را ناراحت می کنند.
اگر زنی در خواب ببیند که با کمک تفنگ تیراندازی می کند بیانگر این است که با افراد دیگر مشاجره و جر و بحث خواهد کرد و علاوه بر این شهوت نامطلوبش او را به تباهی می کشاند.
تعبیر خواب تفنگ شکاری بیانگر این است که مشکلات خانوادگی و فرزندان خواب بیننده را مضطرب و نگران می کنند.
تعبیر خواب تیراندازی با تفنگ دولول شکاری بیانگر این است که خواب بیننده با محیط سردی در خانواده و اجتماع روبرو خواهد شد که رفته رفته خلق و خوی ملایم وی به خلق و خویی غضب آلود تغییر شکل می دهد.

تعبیر خواب تفنگ و اسلحه های گرم مختلف
تعبیر دیدن تفنگ از دیدگاه بانک جامع تعبیر خواب

اگر فردی در خواب ببیند که با کمک تفنگ تیراندازی می کند و از تفنگ گلوله ای خارج نمی شود یا گلوله هایی که از تفنگ خارج می شوند مسافت زیادی را طی نمی کنند و روی زمین می افتند و قدرت کافی ندارند نشانه این است که فرزند وی دختر است.
اگر فردی در خواب ببیند که با تفنگ تیراندازی می کند و گلوله ها قدرت کافی را دارند و به هدف برخورد می کنند نشانه این است که شخصی را به کمک آوردن دلایلی مقلوب می کند.
اگر فردی با گلوله تفنگ شما را مورد اصابت قرار دهد بیانگر این است که شما را با دلایلی کافی قانع می کند.

تعبیر خواب تفنگ و اسلحه های گرم مختلف

در این مطلب با تعبیر خواب تفنگ در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم این مطلب مورد توجه تان قرار بگیرد. در صورت تمایل می توانید برای مطالعه انواع مطالب مربوط به تعبیر خواب کلیک کنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج