ایکاردی: اینتر با چند برد پیاپی، حذف از لیگ قهرمانان اروپا را فراموش می‌کند


ایکاردی: اینتر با چند برد پیاپی، حذف از لیگ قهرمانان اروپا را فراموش می‌کند

طرفداری- (/fa/component/roojanews/frame.html?href=http://www.tarafdari.com)در هفته شانزدهم سری آ، اینتر با نتیجه 1-0 موفق به شکست اودینزه شد (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com/node/1172739) تا تیم اسپالتی پس از...

طرفداری- در هفته شانزدهم سری آ، اینتر با نتیجه 1-0 موفق به شکست اودینزه شد تا تیم اسپالتی پس از سپری کردن مقطعی ضعیف و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، دوباره در مسیر پیروزی گام بردارد.

پس از این بازی، ایکاردی در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

وقت آن رسیده بود که پس از بازی با آیندهوون، پیامی برای همه بفرستیم. قطعا از نتیجه آن بازی و حذف از لیگ قهرمانان اروپا ناامید هستیم اما با کسب چند پیروزی پیاپی و خوب به پایان رساندن فصل 2018، اتفاقات لیگ قهرمانان اروپا به طور کامل فراموش می شود. هنوز سری آ در جریان است و می خواهیم تیم های بالاتر از خود در جدول را به چالش بکشیم.

پنالتی را چیپ زدم چون حس کردم تیم نیاز دارد که کمی تکان بخورد. قبلا به هر شکلی از روی نقطه پنالتی گل زده بودم و حالا حس کردم که لحظه مناسبی برای چیپ زدن است. تا زمانیکه توپ به هر نحوی وارد دروازه شود، شکل گلزنی و سایر جزئیات اهمیتی ندارد.

تمدید قرارداد؟ همسرم درحال مذاکره با باشگاه است و من باید به کارم در زمین برسم. هر وقت زمان این کار فرا برسد، آنها به من خواهند گفت. بنابراین از بابت این موضوع نگران نیستم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها