ستاره مخفی پرسپولیس و برانکو ؛ این ستاره نشان داد شایسته حضور در ترکیب اصلی است


پرسپولیس در دیدار حساس برابر پارس جنوبی توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و سه امتیاز شیرین دیگر را به دست آورد. در این دیدار گادوین منشا بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و از بهترین های میدان بود. مهاجم نیجریه ای سرخ پوشان پایتخت با وجود آنکه نتوانست گل به ثمر رساند اما روی دو گل تیمش نقش داشت. این بازیکن به پرسپولیس آمد تا مشکل گلزنی سرخ...

ستاره مخفی پرسپولیس و برانکو ؛ این ستاره نشان داد شایسته حضور در ترکیب اصلی است

نقش متفاوت منشا در پرسپولیس
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | ۶:۵۹
ستاره مخفی پرسپولیس و برانکو ؛ این ستاره نشان داد شایسته حضور در ترکیب اصلی است

مهاجم نیجریه ای سرخ پوشان در دیدار برابر پارس بازی خوبی را به نمایش گذاشت و نشان داد که شایسته حضور در ترکیب اصلی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در دیدار حساس برابر پارس جنوبی توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و سه امتیاز شیرین دیگر را به دست آورد. در این دیدار گادوین منشا بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و از بهترین های میدان بود.

مهاجم نیجریه ای سرخ پوشان پایتخت با وجود آنکه نتوانست گل به ثمر رساند اما روی دو گل تیمش نقش داشت. این بازیکن به پرسپولیس آمد تا مشکل گلزنی سرخ پوشان را برطرف کند و جایگزین خوبی برای طارمی باشد اما او در گلزنی آمار ناامید کننده ای را از خود نشان داده است.

منشا در پرسپولیس این روزها نقش متفاوتی پیدا کرده است و به نظر می رسد که خواسته ها و انتظارات برانکو را به خوبی در میدان اجرا می کند و همین باعث شده تا در ترکیب پرسپولیس بازیکنی تاثیر گذار باشد.

او در پرسپولیس بیشتر از آنکه به دنبال گلزنی باشد به دنبال خلق موقعیت برای علیپور و عقب نگه داشتن مدافعان حریف است. او در پرسپولیس به یک تخریب گر تبدیل شده است و به خوبی در نبردهای هوایی و کارهای فیزیکی و دفاعی به تیمش کمک می کند و در نقش گل ساز هم ظاهر می شود.

به نظر می رسد که منشا همان نقشی را که مانژوکیچ در یوونتوس دارد در پرسپولیس دارد هر چند که قیاس این دو بازیکن درست نیست. منشا به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا از بهترین های پرسپولیس بود و به نظر می رسد که سرخ پوشان پایتخت همچنان به او نیاز دارند و برانکو هم با جدایی این مهاجم خود مخالفت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت