تاکید اسلام بر عیادت بیماران


تاکید اسلام بر عیادت بیماران

گروه اجتماعی - امام جمعه ماکو با اشاره به تأکیدات دین مبین اسلام بر عیادت از بیماران، تصریح کرد: اگر روح و روان بیمار، سالم باشد جسم او نیز به سمت سلامتی کشیده می‌شود.

تاکید اسلام بر عیادت بیماران

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد هاشمی، امان جمعه ماکو شب گذشته، 24 آذرماه در حاشیه دیدار از بیماران بستری شده در بیمارستان فجر ماکو، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی گفت: انسان، موجودی است اجتماعی که نیاز به همدلی دارد که این اقدام ما نیز در راستای ایجاد دلگرمی بین مردم است.
وی ادامه داد: حضور یک مسئول که همواره خادم مردم است، در بیمارستان و عیادت از بیماران شهرستان می‌تواند تقویت دلگرمی مردم به آینده و دستیابی به صحت کامل آن‌ها را تحقق بخشد.
امام جمعه ماکو با تاکید براینکه دیدار و عیادت از بیماران باید از طرف سایر مسئولان نیز پیگیری شود، افزود: در این دیدارها در کنار صحبت‌های صمیمی و گوش دادن به مشکلات آن‌ها از نزدیک با مشکلات خاص بیماران آشنا می‌شویم.
حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی با تاکید براینکه دین مبین اسلام، عیادت از بیماران را همواره مورد تأکید قرار داده است، تصریح کرد: اگر روح و روان بیمار، سالم باشد جسم او نیز به سمت سلامتی کشیده می‌شود.
وی در ادامه بیان کرد: در مکتب انسان‌ساز اسلام، عیادت از بیمار و دلجویی از آن‌ها بسیار توصیه شده و ارزش زیادی دارد و عمل به آن می‌تواند روحیه بیماران را برای تحمل درد و رنج ناشی از بیماری تقویت کند.
امام جمعه ماکو همچنین ضمن تقدیر از مسئولان و کارکنان بخش سلامت شهرستان و خدمات پزشکان و کادر پرستاری بیمارستان فجر ماکو، تصریح کرد: انتظار داریم در کنار ارائه خدمات درمانی به بیماران با مهربانی و اخلاق پسندیده با آن‌ها رفتار شود، زیرا این کار می‌تواند روحیه بیماران را تقویت کرده و بهبود سریع‌تر بیماران را موجب شود و برای شما هم اجر معنوی به همراه داشته باشد.

تاکید اسلام بر عیادت بیماران

تاکید اسلام بر عیادت بیماران

تاکید اسلام بر عیادت بیماران

تاکید اسلام بر عیادت بیماران
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !