محمدی: هرچه زودتر باید تکلیف مدیریت فدارسیون کشتی مشخص شود


محمدی: هرچه زودتر باید تکلیف مدیریت فدارسیون کشتی مشخص شود

غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: معتقدم هرچه زودتر باید تکلیف مدیریت فدارسیون کشتی مشخص شود تا بتوان برنامه ریزی بلند مدت داشت.

محمدی: هرچه زودتر باید تکلیف مدیریت فدارسیون کشتی مشخص شودبه گزارش فانوس، غلامرضا محمدی در جمع خبرنگاران در مورد آینده کشتی ایران اظهار داشت: کمتر از 20 ماه تا آغاز رقابت‌های المپیک باقی مانده است و ما باید برای حضور در این رقابت‌ها که این دوره کار از نظر کسب سهمیه (16 نفر در هر وزن) نسبت به دوره‌های گذشته سخت شده است برنامه ریزی بلندمدت داشته باشیم.

وی ادامه داد: به دلیل مشخص نبودن ریاست فدراسیون کشتی عملاً دست ما برای این موضوع حیاتی و حضور موفق در المپیک توکیو بسته است و نمی‌توانیم جز انجام کارهای کوتاه مدت کاری انجام دهیم.

دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد: درخواست ما از سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و دیگر مسئولان ذیربط در این وزارتخانه این است که هرچه زودتر زمان ثبت نام از کاندیداها و پس از آن برگزاری انتخابات را اعلام کنند تا رئیس واجد شرایط مجمع کشتی انتخاب شود و آن فرد واجد شرایط بتواند برنامه های مدنظر خود را برای موفقیت کشتی در المپیک به عنوان پیشانی ورزش کشور به شکل مناسبی پیگیری کند.

محمدی تأکید کرد: اگر بلاتکلیفی موجود در فدراسیون طولانی‌تر از این شود کشتی ضرر خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی برای حضور در رقابت‌های پیش رو از جمله جام تختی روزهای 5 تا 7 دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود که ما تلاش کردیم به تمامی نفرات واجد شرایط برای حضور در این مسابقات مجوز بدهیم.

دارنده چهار مدال جهانی گفت: امیدوارم مردم عزیز در این سه روز که سعی کردیم از نظر زمانی هم به شکل مناسبی برگزار شود، با حضور گرم خود در سالن شهدای هفتم تیر تهران، پشتیبان کشتی گیران سراسر کشور باشند و باعث دلگرمی جامعه کشتی شوند.

محمدی در پایان افزود: مرحله اول اردوی ما برای حضور از جام تختی(18 و 19 بهمن ماه) با حضور اکثر سرمایه‌های کشتی کشور از فردا در خانه کشتی عبداله موحد آغاز می‌شود و سعی کردیم علاوه بر دعوت مربیان استان‌های برتر قهرمانی کشور، یک کادر فنی همدل و منسجم را انتخاب کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس