دیدگاه ها و تدابیر فرماندهی کل قوا قطب نمای پیشرفت است


دیدگاه ها و تدابیر فرماندهی کل قوا قطب نمای پیشرفت است

تهران- ایرنا- فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دیدگاه ها و تدابیر دفاعی فرماندهی معظم کل قوا در تمامی حوزه ها چراغ راه و قطب‌ نمای پیشرفت و تعالی است.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، امیر سرلشگر «عبدالرحیم موسوی» روز یکشنبه در چهارمین همایش تبیین اندیشه های دفاعی فرماندهی معظم کل قوا که در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برگزار شد، افزود : تدابیر و نظریات رهبری در همه حوزه‌ها چراغ راه و قطب ‌نمایی برای پیشرفت و تعالی است.
وی اظهار داشت: رهبری انقلاب به واسطه دارا بودن تجربه های ارزشمند از دوران قبل از انقلاب و نیز دوران دفاع مقدس ،احاطه و اشراف کامل بر مسائل امنیتی، دفاعی و نظامی دارند و ما برهمین اساس می‌توانیم به بهترین نحو ممکن استراتژی دفاعی را از اندیشه معظم له استنباط و استخراج کنیم .
فرمانده ارتش به معنویت ، هوشیاری، خود اتکایی و خود محوری از محورهای چهارگانه نظریه های دفاعی رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت : در نظریه دفاعی فرماندهی کل قوا اخلاق به عنوان یکی از مولفه های قدرت است که در دیگر نظریات حوزه دفاعی و نظامی وجود ندارد.
سرلشگر موسوی مقاومت فعالانه در برابر استراتژی دشمن را از تدابیر امنیتی رهبر معظم انقلاب بر شمرد و افزود: در مجموع نظریات معظم له بر آمده از دین، علم ، تجربه و هوشیاری، خود اتکایی و خود محوری است.
وی اعتماد و اعتقاد به خداوند و یقین به پیروزی در مقابل جبهه باطل را یکی دیگر از ویژگی های نظریات فرماندهی کل قوا دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در موضوع دفاعی از صاحب نظران برتر هستند که همواره راهبردهای بسیار خوبی را ارایه می کنند.
سیام*9612*1336

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس