آیین تکریم سرتیب شهید سعید حسینی در ویژه برنامه سفره شهدا


آیین تکریم سرتیب شهید سعید حسینی در ویژه برنامه سفره شهدا

گروه جهاد و حماسه ــ فرهنگسرای خاتم (ص) در ادامه برگزاری ویژه برنامه سفره شهدا، آیین تکریم سرتیب شهید سید سعید حسینی از فرماندهان گردان لشگر 92 زرهی اهواز را برگزار می‌کند.

آیین تکریم سرتیب شهید سعید حسینی در ویژه برنامه سفره شهدا

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸، این برنامه با هدف ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس به ویژه ایثار، جهاد و شهادت و نیز آشنایی بیشتر شهروندان با زندگی و اندیشه‌های مفاخر دفاع مقدس هر ماه یکبار به یاد یک شهید در مساجد منطقه برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش روایتگری زندگی و فداکاری شهدا توسط راویان دفاع مقدس، تلاوت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز منطقه ۱۸، سخنرانی، خاطره گویی خانواده شهدا، ذکر توسل، نماز جماعت مغرب و عشاء، پذیرایی در سفره نذری شهدا و تجلیل از خانواده شهیدان از جمله بخش‌های مختلف برنامه سیره شهدا در آذرماه است که با مجری گری علیرضا پناهیان اجرا خواهد شد.
این گزارش می‌افزاید: در این برنامه که به معرفی و گرامیداشت امیر سرتیب شهید سید سعید حسینی از فرماندهان گردان لشگر ۹۲ زرهی اهواز اختصاص دارد رقیه فارسی همسر شهید سخنرانی خواهد کرد.
«رقیه فارسی»، کارشناس ارشد مطالعات زنان گرایش زن و خانواده مدرس و مشاور خانواده است. وی به عنوان نماینده ارتش در پروژه موزه زنان، همیار وصل بنیاد شهید، مجری و مدیر برنامه فعالیت می‌کند. این همسر شهید در حال حاضر بازنشسته فرهنگی و مسئول بسیج مجمع زنان پایگاه مالک اشتر است.
ویژه برنامه سفره شهدا توسط فرهنگسرای خاتم (ص) با همکاری و مشارکت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و بسیج الجواد ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۱۸، چهارشنبه ۲۸ آذر ماه ساعت 15.30 در مسجد الجواد(ع) منطقه واقع در خیابان خلیج، چهارراه خلیج برگزار خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتقاد نماینده کنگره آمریکا از حمایت بی، چون و چرای واشنگتن از رژیم صهیونیستی