6 قتل؛ خط پایان انتقامگیری!


6 قتل؛ خط پایان انتقامگیری!

درگیری 2 طایفه در شوش پس از 20 سال و با 6 قتل به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ تازه‌ترین اخبار حوادث را در صفحه حوادث گروه استان‌های خبرگزاری صداوسیما دنبال کنید.
6 قتل؛ خط پایان انتقامگیری!6 قتل؛ خط پایان انتقامگیری!
6 کشته در 20 سال درگیری 2 طایفه در شوش به خط پایان رسید.
جعفری چگنی رئیس دادگستری شهرستان شوش گفت: ۲ طایفه در روستا‌های خمات و عین در شهرستان شوش که ۲۰ سال با هم اختلاف و درگیری داشتند با هم صلح و سازش کردند. به گزارش رکنا، رئیس دادگستری شهرستان شوش در تشریح جزئیات صلح و سازش دو طایفه پس از ۲۰ سال در این شهرستان گفت: سال ۱۳۷۸ براثر درگیری که در روستا‌های خمات وعین رخ داد متاسفانه سه نفر کشته و ۱۰ نفر مصدوم شدند.

خوزستان؛
انهدام باند 7 نفره سارقان به عنف در اهواز
6 قتل؛ خط پایان انتقامگیری!اعضای باند هفت نفره سارقان به عنف با 15 فقره سرقت و یک فقره آدم ربایی در شهرستان اهواز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف و یک فقره انهدام باند 7 نفره سارقان به عنف در اهوازآدم ربایی در شهرستان اهواز، دستورات ویژه جهت شناسایی و دستگیری سارقان به پلیس آگاهی استان ابلاغ شد.
سردار حیدر عباس زاده افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی پنج نفر از اعضای باند سارقان به عنف را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: با توجه به متواری بودن سرکرده‌های باند که یک مرد و یک زن بودند اقدامات اطلاعاتی گسترده‌ای صورت گرفت که در نتیجه پس از شناسایی محل اختفاء آنان با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی این دو نفر نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در این رابطه 2 دستگاه خودرو توقیف شده است گفت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به 15 فقره سرقت به عنف و یک فقره آدم ربایی اعتراف کردند.
وی با اشاره به اینکه متهمان توسط مالباختگان شناسایی شدند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
رسمی غلط زندگی جوان ایرانشهری را گرفت
بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی، جوانی 22 ساله در شهرستان ایرانشهر کشته شد.
سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: به علت رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی برای شادباش با اسلحه کلت، جوانی 22 ساله بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سر، در روستای کوران سفلی این شهرستان جان باخت.
سرهنگ سعادتی افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد ضارب که جوانی 27 ساله و پسرعمه مقتول است از محل فرار کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل ادامه دارد.
6 قتل؛ خط پایان انتقامگیری!
کهگیلویه و بویراحمد؛
دستگیری ۲۱ سارق حرفه‌ای در شهرستان دنا
6 قتل؛ خط پایان انتقامگیری!۲۱ سارق حرفه‌ای در شهرستان دنا دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دنا گفت:این دستگیری 21 سارق حرفه‌ای در شهرستان دناسارقان در چندین مرحله دستگیرو تحویل مراجع قضایی شدند.
سرهنگ میری سوق با اشاره به اینکه این سارقان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند، افزود: ماموران انتظامی با کنترل نامحسوس و هوشیاری، مخفیگاه سارقان را شناسایی و تحت کنترل قرار دادند و آن‌ها در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
دادستان شهرستان دنا هم گفت:در یک ماه اخیر با توجه به گزارش‌های مردمی مبنی بر سرقت از همشهریان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و به صورت تخصصی به مأموران پلیس آگاهی ماموریت داده شد.
ملک حسینی افزود:پرونده‌ها در کمتر از یک ماه رسیدگی و برای تعداد زیادی از این پرونده‌ها کیفرخواست صادر شد.
وی ارزش ریالی کالا‌ها کشف شده از سارقان را پنج میلیارد ریال بیان کردو گفت:اموال کشف شده آماده تحویل به مالباختگان است.
دستگیری دو کلاهبردار خرید و فروش ارز در مهاباد
مأموران انتظامی شهرستان مهاباد کلاهبردارن خرید و فروش ارز را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: دو کلاهبردارخرید و فروش ارز که به صورت حرفه‌ای اقدام به جعل فیش واریزی بانکی می‌کردند، دستگیر شدند.
سرهنگ رضا ظهیریان افزود: در پی مراجعه حضوری تعدادی از شهروندان مهابادی به پلیس آگاهی مبنی براینکه تعدادی کلاهبردار از شهرستان‌های همجوار اقدام به خرید دلار از شهروندان با شگرد رسید چاپی جعلی بانکی کرده اند، مراتب بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و مأموران انتظامی قرار گرفت.
سرهنگ ظهیریان گفت: پس ازاقدامات پلیسی، مخفیگاه کلاهبرداران در یکی از شهرستان‌های همجوارشناسایی شد و در عملیاتی موفقیت آمیز هر دو نفر کلاهبردار دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد افزود: متهمان در بازجویی به کلاهبرداری خود مبنی برخرید دلار به مبلغ هفت میلیارد و 590 میلیون ریال با شگرد رسید چاپی جعلی از یکی از بانک‌های عامل در شهرستان مهاباد اعتراف کردند.
وی گفت: متهمان پس ازتشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
خرمشهر؛
مصدومیت سه نفر در انفجار گاز
6 قتل؛ خط پایان انتقامگیری!انفجار گاز در یک منزل مسکونی در روستای منیعات خرمشهر سه نفر را راهی بیمارستان کرد.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر گفت: نشت گاز شهری در یک منزل مسکونی باعث انفجار شد که در این حادثه سه نفر با درصد سوختگی 40 تا 65 درصد مصدوم شدند. میلاد جعفری افزود: مصدومان به علت شدت سوختگی پس از مراقبت‌های اولیه در بیمارستان خرمشهر برای ادامه درمان به اهواز اعزام شدند.
روستای قصبه منیعات در پنج کیلومتری خرمشهر و از توابع بخش مرکزی این شهرستان است.

4 مصدوم در برخورد خودرو با گاردریل در ساری

6 قتل؛ خط پایان انتقامگیری!سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو 207 با گاردریل در شهرستان ساری 4 نفر مصدوم شدند.
زکریا اشکپور گفت: ساعت 19: 12 دقیقه دیشب شنبه 24 آذر، گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی پژو 207 با گاردریل با این مرکز، ماموران اورژانس پایگاه وفاییان به محل حادثه واقع در جاده فرح آباد (دریا)، روبروی روستای شیخ علی محله اعزام شدند.
سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با بیان اینکه در این حادثه 4 نفر شامل 3 آقای 12، 39، 40 و یک خانم 31 ساله مصدوم شدند افزود: مصدومان پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان ساری منتقل که حال آن‌ها وخیم گزارش نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان