بسته خبری لژیونرها / گل سه امتیازی پورعلی گنجی


پورعلی گنجی که مدتی مصدوم بود از هفته قبل به ترکیب تیمش برگشت و این هفته یک گل زیبا و سه امتیازی به ثمر رساند.

شکاری امید روبین کازان

خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه نوشت: رضا شکاری 20 ساله در فصل جاری لیگ برتر روسیه 76 دقیقه در ترکیب تیم روبین‌کازان بازی کرد.این هافبک هجومی موفق شد به عنوان بازیکن ذخیره در بازی‌های تیم روبین‌کازان برابر زنیت سن‌پترزبورگ 45 دقیقه، در بازی با روستوف 5 دقیقه و رو در روی آنژی نیز 26 دقیقه به میدان رود. چیز عجیبی نیست که او فعالیت تاثیرگذاری در تیم روبین‌کازان ندارد. به طور کلی رضا شکاری به عنوان یک بازیکن امیدوار کننده شناخته می‌شود. برای نمونه او در سال 2015 میلادی از سوی روزنامه گاردین انگلیس در فهرست 50 استعداد جوان برتر دنیای فوتبال قرار گرفت.شکاری در جام جهانی 2017 جوانان 3 گل برای تیم ملی ایران در 3 بازی مرحله گروهی برابر تیم‌های ملی کاستاریکا،زامبیا و پرتغال به ثمر رساند.

گلزنی پورعلی گنجی

در ادامه هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ بلژیک، تیم فوتبال یوپن با گلزنی مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ملی‌پوش کشورمان در زمین خود مقابل «اکسل موسکورون» به برتری یک بر صفر دست یافت. پورعلی‌گنجی که از ابتدا تا اتنهای مسابقه در میدان بود در دقیقه 66 گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند. یوپن با این پیروزی، 22 امتیازی شد و موقتاً در رده دهم جدول رده بندی لیگ بلژیک ایستاد.

گفتنی است پورعلی گنجی که مدتی مصدوم بود از هفته قبل به ترکیب تیمش برگشت.

خروج ردینگ از منطقه خطر

رویارویی شنبه شب تیم‌های انتهای جدولی رودرهام و ردینگ در چارچوب دیدارهای همزمان هفته بیست‌ودوم چمپیونشیپ انگلیس با تساوی یک - یک پایان یافت. ابتدا سام بالدوک در دقیقه 9 گل تیم ردینگ را به ثمر رساند. تیم رودرهام نیز در دقیقه 90 توسط ماتوک به گل تساوی رسید.سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی به دلیل مصدومیت غایب فهرست تیم ردینگ در بازی امشب برابر رودرهام بود.

ردینگ با این تساوی خارج از خانه 19 امتیازی شد و به رده بیستم‌ویکم جدول 24 تیمی چمپیونشیپ انگلیس صعود کرد.

3-350

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...