معرفی و دانلود بازی آنلاین و ایرانی کوییز بمبی


موبنا – رویکرد این بازی ایرانی بصورت سوالهای عکسی در تمامی رده های سنی می باشد که با نشان دادن عکس هایی در موضوعات مختلف شما را به چالش می کشد. کوییز بمبی همانطور که در بالا اشاره کردیم این بازی آنلاین بصورت سوالهایی عکسی شما را به رقابت با سایر کاربران فرا می خواند. بطور کلی بازی دارای 5 سبک مختلف ساده ، تصویری ، بی نهایت ، دو نفره و دوستانه می...

موبنا – رویکرد این بازی ایرانی بصورت سوالهای عکسی در تمامی رده های سنی می باشد که با نشان دادن عکس هایی در موضوعات مختلف شما را به چالش می کشد.

معرفی و دانلود بازی آنلاین و ایرانی کوییز بمبیکوییز بمبی

همانطور که در بالا اشاره کردیم این بازی آنلاین بصورت سوالهایی عکسی شما را به رقابت با سایر کاربران فرا می خواند. بطور کلی بازی دارای 5 سبک مختلف ساده ، تصویری ، بی نهایت ، دو نفره و دوستانه می باشد که هر کدام از این حالت ها دارای ویژگی های منحصربفردی می باشند. بعنوان مثال در حالت ساده 4 تا 6 کاربر بایستی به طور همزمان با یکدیگر به رقابت بپردازند ، در هر کدام از دورهای شما در مسابقه از شما 5 سوال چهار گزینه ای در شاخه ای ( فوتبال ، مناطق گردشگری ، انگلیسی ، پرچم ، مشاهیر ، خواننده های ایران و جهان ، سینما و تلویزیون و … ) که قبلا مشخص کرده اید از شما پرسیده می شود و شما با پاسخ صحیح به این سوال ها امتیاز دریافت خواهید کرد. یا در سبک دو نفره به دو گروه دوتایی تقسیم خواهید شد و بایستی به سوالات بازی در همان سبک ساده پاسخ دهید.

معرفی و دانلود بازی آنلاین و ایرانی کوییز بمبیکوییز بمبی

بنا به گفته ی سازندگان بازی Quiz Bombi دارای بیش از 7 هزار سوال می باشد که این موضوع از تکرار دوباره ی سوال ها جلوگیری می کند و باعث جذاب تر و چالشی تر شدن بازی می شود. در پایان هر کدام از دورهای بازی ، برنده کاربری می باشد که که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد و اگر امتیازها مساوی باشد برنده کاربری می باشد که در مدت زمان کمتری به سوالات پاسخ داده باشد.

تصاویر بازی کوییز بمبی :

دانلود بازی کوییز بمبی :

معرفی و دانلود بازی آنلاین و ایرانی کوییز بمبی

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت