متلک تاریخی کامیابی نیا به کی روش و فهرست عجیبش !


متلک تاریخی کامیابی نیا به کی روش و فهرست عجیبش !

دوری از تیم‌ملی، بالاخره صدای کمال کامیابی‌نیا را درآورد و جالب اینکه او حتی آسیب‌دیدگی کتفش را هم توجیه خوبی برای دعوت نشدنش نمی‌داند: این مصدومیت صد‌درصد روی نظر کی‌روش تاثیر گذاشته اما خیلی از بازیکنان مصدوم بودند و باز هم به تیم‌ملی دعوت می‌شدند و تحت نظر پزشکان تیم‌ملی بودند. در حالی که من این اواخر دیگر دعوت نشدم. من دوست داشتم به تیم ملی...

متلک تاریخی کامیابی نیا به کی روش و فهرست عجیبش !

کنایه کامیابی نیا به دعوت افراطی کی روش از لژیونرها : در فهرست ۳۵ نفره کی روش جای بیت آشور خالیست
نویسنده : خبرگزاری فوتبال پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۹
متلک تاریخی کامیابی نیا به کی روش و فهرست عجیبش !

بالاخره دوری از تیم ملی صدای کمال کامیابی نیا را درآورد .
او در بخش از مصاحبه ای که می خوانید ، با کنایه به دعوت افراطی کی روش از لژیونرها می گوید : ” وقتی فهرست تیم‌ملی را می‌بینید، متوجه خیلی از مسائل می‌شوید. فکر می‌کنم در فهرست اخیر تیم‌ملی فقط نام استیون بیت‌آشور خالی بود. “

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دوری از تیم‌ملی، بالاخره صدای کمال کامیابی‌نیا را درآورد و جالب اینکه او حتی آسیب‌دیدگی کتفش را هم توجیه خوبی برای دعوت نشدنش نمی‌داند:

این مصدومیت صد‌درصد روی نظر کی‌روش تاثیر گذاشته اما خیلی از بازیکنان مصدوم بودند و باز هم به تیم‌ملی دعوت می‌شدند و تحت نظر پزشکان تیم‌ملی بودند. در حالی که من این اواخر دیگر دعوت نشدم. من دوست داشتم به تیم ملی کمک کنم اما الان دیگر برایم مهم نیست.

دلیلی که کمال برای دعوت نشدن خودش و هم‌تیمی‌هایش به تیم‌ملی آورده، اختلاف کی‌روش و برانکو است:

قطعا اختلاف‌نظر کی‌روش و برانکو باعث شده برخی بازیکنان پرسپولیس به تیم‌ملی دعوت نشوند. البته نظر سرمربی تیم‌ملی محترم است اما فکر می‌کنم تیم ما لیاقت این را داشت که چهار یا پنج بازیکن در تیم‌ملی داشته باشد. پرسپولیس یک نیم‌فصل خوب را پشت سر گذاشت و بازیکنان‌مان خوب بودند اما متاسفانه یکسری مشکلاتی که با پرسپولیس داشتند، باعث شد از تیم ما بازیکن زیادی دعوت نشود. وقتی فهرست تیم‌ملی را می‌بینید، متوجه خیلی از مسائل می‌شوید. فکر می‌کنم در فهرست اخیر تیم‌ملی فقط نام استیون بیت‌آشور خالی بود. واقعا حق او بود که دعوت شود. همه ما ایرانی هستیم و امیدواریم تیم‌ملی در جام ملت‌ها بهترین نتایج را بگیرد اما فکر می‌کنم جای خیلی از بازیکنان در تیم‌ملی خالی است.

کامیابی‌نیا درباره آسیب‌دیدگی کهنه کتفش هم گفته:

شرایط دست من به گونه‌ای بود که جراحم گفته بود نیاز به عمل جراحی ندارم اما باید دستم را قوی می‌کردم و برای این کار هم نیازمند زمان بودم اما با توجه به اینکه هر سه یا چهار روز یک بار بازی می‌کردیم، زمان کافی را در اختیار نداشتم تا به طور کامل خوب شوم. با این حال هر چه در توان داشتم گذاشتم تا به تیم کمک کنم. الان هم که به نیم‌فصل رسیده‌ایم، زمان کافی را در اختیار دارم تا بتوانم دستم را قوی کنم تا کامل خوب شوم و در نیم‌فصل دوم بیشتر به تیم کمک کنم.

در ادامه وقتی بحث به نیم‌فصل اول و شرایط ویژه پرسپولیس می‌رسد، کمال پیش از هر حرفی از تاثیر هواداران و حمایت‌های بی‌دریغ‌شان می‌گوید:

هر چقدر هم از هواداران تشکر کنیم، کم است اما من می‌خواهم یک بار دیگر از آنها تشکر کنم که در این شرایط سخت به معنای واقعی یار دوازدهم ما بودند و کمک‌مان کردند. بدون هواداران ما هیچ موفقیتی به دست نمی‌آوردیم اما با حمایت و همراهی آنها به فینال آسیا رفتیم و در لیگ هم مدعی قهرمانی هستیم. به هواداران خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم حمایت‌شان را ادامه بدهند تا بهترین نتایج را برای پرسپولیس بگیریم.

مورد بعدی، جریانی است که علیه پرسپولیس شکل گرفته و می‌خواهد القا کند که قرمزها با کمک داوران به اینجا رسیده‌اند. در پاسخ به آنها، کمال کامیابی‌نیا می‌گوید:

بهتر است هر کسی سرش به کار تیم خودش باشد. در این چند سال داوران چند اشتباه به سود پرسپولیس مرتکب شده‌اند؟ حتی خاطرم هست در یک بازی آقای فغانی به خاطر اشتباهش علیه پرسپولیس چند جلسه محروم شد. من فکر می‌کنم بعضی‌ها برای توجیه خودشان مقابل هواداران‌شان این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند که اصلا حرفه‌ای نیست.

در آخر رسیدیم به مشکلات مالی پرسپولیس که شایعه شده بازیکنانش غیر از پول، ماشین هم گرفته‌اند. البته کمال تکذیب کرده:

مشکلات مالی زیادی داشتیم و تیم در آستانه اعتصاب بود اما با صحبت‌هایی که سیدجلال با بازیکنان داشت، باز هم با تمام وجود بازی کردیم. سعی کردیم مشکلات را مثل یک خانواده با سرمربی و مدیرعامل حل کنیم. قبل از بازی آخر هم با باشگاه درباره مطالبات فصل گذشته و پاداش لیگ قهرمانان صحبت کردیم. امسال واقعا دریافتی کمی داشتیم و به هر کسی می‌گفتیم، باور نمی‌کرد که فقط ۱۵-۱۰ درصد گرفته‌ایم. تیم‌هایی هستند که پرداختی‌های خوبی به بازیکنان‌شان داشتند و البته تیم‌هایی هم مشکلات مالی داشتند اما اینکه بگویند بازیکنان پرسپولیس دریافتی زیادی داشته‌اند و ماشین گرفته‌اند، اصلا درست نیست. آنها برای راضی نگه داشتن هوادارانشان این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند.

متلک تاریخی کامیابی نیا به کی روش و فهرست عجیبش !

کمال کامیابی‌ نیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...