صنعت حمل و نقل هوایی چهارمحال و بختیاری باید تقویت شود


صنعت حمل و نقل هوایی چهارمحال و بختیاری باید تقویت شود

شهرکرد- ایرنا - نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ ، کیار و دهستان دستگرد در مجلس شورای اسلامی خواستار تقویت حمل و نقل هوایی چهارمحال و بختیاری از سوی وزارت راه و شهرسازی شد.

علی کاظمی باباحیدری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا در خصوص دیدار اخیر خود با وزیر راه و شهرسازی افزود: در این نشست، تقویت بخش حمل و نقل هوایی چهارمحال و بختیاری مورد تاکید قرار گرفت و وزیر نیز برای رفع مشکلات موجود قول مساعد داد.
به گفته وی، وزیر راه و شهرسازی نسبت به خرید و پیوستن تعدادی هواپیما به ناوگان حمل و نقل هوایی اشاره کرد و قرار شد بخشی از این پروازها از سوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به چهارمحال و بختیاری اختصاص یابد.
کاظمی ادامه داد : برای جذب سرمایه گذار در این استان توجه به حمل و نقل هوایی یک اصل است و سرمایه گذاران حمل و نقل هوایی را همواره مورد توجه قرار می دهند.
عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت : تعدادی از مسافران چهارمحال و بختیاری از طریق حمل و نقل هوایی سفر می کنند به همین دلیل می توان با تقویت این بخش در استان، رونق حمل و نقل هوایی استان تقویت شود.
به گفته وی، یکی دیگر از مباحث مطرح شده در دیدار با وزیر راه و شهرسازی مساله راه های روستایی بود و با توجه به وجود 600روستا در شهرستاهای اردل، فارسان ، کوهرنگ و کیار این بخش نیازمند توجه وزارتخانه است.
کاظمی بیان داشت : در مناطقی مانند دهستان موگویی و روستای سرآقاسید مهمترین مساله بهسازی راه های روستایی در شهرستان کوهرنگ است.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ ، کیار و دهستان دستگرد گفت: سیاست وزیر راه و شهرسازی توجه به زیرساخت های جاده های روستایی است که این سیاست باعث می شود بخشی از راه های استان در مناطق روستایی بهسازی و مرمت شود.
کاظمی با بیان اینکه شهرستان کوهرنگ یک منطقه کوهستانی و برفگیر است، اظهار داشت: ایجاد حذف گردنه چری و تسریع در حفر تونل در این گردنه نیز مورد تاکید قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، هم اکنون پروازهای فرودگاه شهرکرد به مقصد شهرکرد - تهران و شهرکرد - مشهد و بالعکس در طول هفته انجام می شود، پیش از این نیز پرواز شهرکرد - کویت و بالعکس به جهت حضور کارگر ماهر از این استان به کویت انجام می شد.
2097

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!