ویژه برنامه های رادیو معارف همزمان با رحلت جانسوز کریمه اهل بیت (ع)


ویژه برنامه های رادیو معارف همزمان با رحلت جانسوز کریمه اهل بیت (ع)

ویژه برنامه های «کریمه» و «بر بال سخن» همزمان با رحلت جانسوز کریمه اهل بیت (ع) از رادیو معارف پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ سید احمد محمودی از پخش برنامه «کریمه» در سالروز رحلت جانگداز حضرت فاطمه معصومه (س) در این رسانه دینی خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: این برنامه با کارشناسی سرکار خانم رابودان آثار وبرکات زیارت با معرفت حضرت فاطمه معصومه (س) را بیان می کند و ضرورت شناخت و معرفت حضرت معصومه (ع) را به سمع شنوندگان و سوگوران آل الله می رساند.
مدیر گروه معارف‌، قرآن و اهل بیت علیهم السلام گفت: بررسی فضایل و شخصیت علمی و معنوی حضرت معصومه (س) با توجه به روایات و زیارتنامه حضرت در این برنامه مطرح می‌شود.

سید احمد محمودی در خصوص زمان پخش و عوامل این برنامه گفت: برنامه «کریمه» به تهیه و سردبیری اعظم ایرانی و اجرای محبوبه شیرعلی سه شنبه ۲۷ آذر۹۷ به طور زنده از ساعت ۸:۴۰ به روی آنتن می رود.

همچنین حجت الاسلام دکتر رفیعی در برنامه «بر بال سخن» شکوه و مقامات معنوی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را بازگو می کند

برنامه بربال سخن به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت جانسوز حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به بررسی سیره و مقام آن بزرگوار می پردازد.

این برنامه که اختصاص به سخنرانی اندیشمندان و خطیبان کشور در حوزه مباحث فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی دارد یکشنبه ۲۷ آذر ۹۷ با سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی شان ومقام حضرت معصومه سلام الله علیها را بیان کرده و سیره فردی و اجتماعی آن بزرگوار را به سمع شنوندگان می رساند.
بربال سخن به همت گروه معارف، فرهنگ و جامعه است که تهیه وسردبیری این برنامه را سید محمد علی حسینیان برعهده دارد این برنامه دوشنبه تا پنجشنبه هر بامداد ساعت ۲:۰۰ پخش و تکرار آن همان روز ساعت ۱۳:۰۰ از رادیو معارف به روی آنتن می رود.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا