عکس ؛ برنامه ویژه پرسپولیسی ها برای بازگشت محبوب برانکو


حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیس که در دیدار هفته هشتم دچار مصدومیت شد و با توجه به پارگی رباط تحت عمل جراحی قرار گرفت، تمرینات فشرده خود را با انگیزه بالایی دنبال می‌کند تا در روزهای پایانی فصل موفق به بازگشت به جمع هم‌تیمی‌هایش شود. ماهینی که برنامه ریزی ویژه‌ای برای پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت رباط صلیبی پشت در پیش دارد، این روزها فاز جدید...

عکس ؛ برنامه ویژه پرسپولیسی ها برای بازگشت محبوب برانکو

برنامه 90 روزه برای بازگشت ماهینی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۵
عکس ؛ برنامه ویژه پرسپولیسی ها برای بازگشت محبوب برانکو

حسین ماهینی با ادعای برانکو ایوانکوویچ قادر است در ابتدای سال ۹۸ به جمع هم‌تیمی‌هایش بازگردد و در روزهای پایانی سرخپوشان را همراهی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیس که در دیدار هفته هشتم دچار مصدومیت شد و با توجه به پارگی رباط تحت عمل جراحی قرار گرفت، تمرینات فشرده خود را با انگیزه بالایی دنبال می‌کند تا در روزهای پایانی فصل موفق به بازگشت به جمع هم‌تیمی‌هایش شود.

ماهینی که برنامه ریزی ویژه‌ای برای پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت رباط صلیبی پشت در پیش دارد، این روزها فاز جدید تمرینات خود را زیر نظر مارکو، بدنساز این تیم استارت زده است تا به آمادگی لازم نزدیک‌تر شود.

با توجه به ادعای برانکو ایوانکوویچ و امیدواری کادرپزشکی برای بازگشت این بازیکن به جمع سرخپوشان پیش از پایان فصل، او برنامه ۹۰ روزه زمستانی خود را زیر نظر بدنساز تیم آغاز کرده و امیدوار است خیلی زود به شرایط ایده آل بازگشت به جمع هم‌تیمی‌هایش دست یابد.

ماهینی که در بازگشت به پرسپولیس بازی‌های پرفشاری را پشت سر گذاشت و با توجه به نیاز تیم تغییرات پست زیادی را دنبال کرد، در ادامه دچار مصدومیت رباط صلیبی شده بود و اکنون روند درمان خود را دنبال می‌کند.

عکس ؛ برنامه ویژه پرسپولیسی ها برای بازگشت محبوب برانکو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی