نتیجه جلسه نمایندگان مستعفی اصفهان با لاریجانی + جزئیات


نتیجه جلسه نمایندگان مستعفی اصفهان با لاریجانی + جزئیات

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست صبح امروز نمایندگان استان اصفهان با رئیس مجلس برای تعیین تکلیف استعفای این نمایندگان، گفت: در این جلسه نمایندگان استان دغدغه‌های خود را درباره آب شرب استان اعلام کردند. وی با بیان اینکه در این جلسه 14 نماینده استان حضور داشتند،...

نتیجه جلسه نمایندگان مستعفی اصفهان با لاریجانی + جزئیات نتیجه جلسه نمایندگان مستعفی اصفهان با لاریجانی + جزئیات
به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست صبح امروز نمایندگان استان اصفهان با رئیس مجلس برای تعیین تکلیف استعفای این نمایندگان، گفت: در این جلسه نمایندگان استان دغدغه‌های خود را درباره آب شرب استان اعلام کردند.

وی با بیان اینکه در این جلسه 14 نماینده استان حضور داشتند، ادامه داد: در این جلسه نمایندگان استان مباحثات خود را درباره آب شرب و ساماندهی آن و همچنین قانون‌هایی که در این زمینه مصوب شده را به رئیس مجلس اعلام کردند.

نماینده لنجان در مجلس تصریح کرد: روز یکشنبه که نمایندگان استان اصفهان در جلسه علنی حضور نداشتند برخی شایعاتی را مطرح کرده بودند که در جلسه امروز با رئیس مجلس عنوان شد که نمایندگان اصفهان تنها به دنبال حل مشکلات آب شرب این استان هستند و خواسته دیگری ندارند.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: برآیند این جلسه این شد که فردا سه‌شنبه پیش از آغاز جلسه علنی پارلمان، نمایندگان استان در دفتر یکی از نمایندگان اصفهان جلسه‌ای داشته باشند تا درباره حضور و یا عدم حضور در صحن پارلمان تصمیم‌گیری کنند.

کوهکن اضافه کرد: اگر تا صبح فردا پالس‌های مثبتی از سوی دولتمردان برای حل مشکل آب شرب اصفهان دریافت کنیم، فردا در جلسه علنی حضور پیدا می‌کنیم و در غیر این‌ صورت در جلسه علنی پارلمان شرکت نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی