کمپر ون تک‌نفره بوفالینو، همانی که می‌خواستیم!


کمپر ون تک‌نفره بوفالینو، همانی که می‌خواستیم!

زمانی که بحث خودروهای تفریحی می‌شود معمولاً به دنبال نمونه‌های افترمارکتی هستیم که می‌توانند یک پیکاپ را به یک کمپر ون یا خودرویی بزرگ که بی‌شباهت به هتل‌های سیار هم نیست تبدیل کنند. البته که این اتفاق طبیعی است چراکه خریداران این دسته از خودروها به دنبال فضای کابین جدید هستند. حتی برخی نمونه‌ها نیز... The post کمپر ون تک‌نفره بوفالینو، همانی...

زمانی که بحث خودروهای تفریحی می‌شود معمولاً به دنبال نمونه‌های افترمارکتی هستیم که می‌توانند یک پیکاپ را به یک کمپر ون یا خودرویی بزرگ که بی‌شباهت به هتل‌های سیار هم نیست تبدیل کنند. البته که این اتفاق طبیعی است چراکه خریداران این دسته از خودروها به دنبال فضای کابین جدید هستند. حتی برخی نمونه‌ها نیز از دو کابین و تریلر برخوردار می‌باشند.

کمپر ون تک‌نفره بوفالینو، همانی که می‌خواستیم!
اما امروز اوضاع متفاوت شده است. فردی به نام Cornelius Comanns طراحی منحصربه‌فردی را معرفی کرده که بوفالینو نام دارد. بوفالینو یک خودروی تفریحی سه‌چرخه است که برای افراد تنها اما ماجراجو توسعه یافته است.

کمپر ون تک‌نفره بوفالینو، همانی که می‌خواستیم!
Comanns که آلمانی است این کانسپت را به عنوان یک کمپر کوچک که به نیازهای پایه‌ای و شخصی تجهیز شده تصور کرده است. این وسیله‌ی نقلیه صرف‌نظر از فضای کابین کم و البته تصویری که از آن در ذهن وجود دارد در سفرهای طولانی انعطاف کافی را خواهد داشت.

کمپر ون تک‌نفره بوفالینو، همانی که می‌خواستیم!
کانسپت بوفالینو بر پایه‌ی پیاجیو Ape 50 طراحی شده ولی به منظور تبدیل شدن به یک کمپر تغییرات فراوانی داشته است. زیر این بدنه‌ی متفاوت هنوز هم شاسی، فریم و پیشرانه‌ی سه‌چرخه‌ی یاد شده قرار دارد. Ape 50 به خاطر مصرف سوخت کم انتخاب شده اما متأسفانه کانسپت بوفالینو اگرچه چند سالی است توسعه یافته و هرگز وارد خط تولید نشده است.


این طراح خلاق می‌گوید:

تلاش من ارائه فهم بهتری از کشورم برای مردم، محیط اطراف و سفرهای آن‌ها بوده است. یک خودروی مسافرتی همیشه چیزی است که به در می‌خورد. کمپرها همچنین برای حمل‌ونقل آسان و لذت‌بخش توسعه یافته‌اند.


خود طرح به خوبی گویاست. در کابین شاهد یک تخت خواب کامل، دو صندلی، بخش آشپزخانه، فضای ذخیره‌ای، تانک آب و یخچال هستیم که همه‌ی این موارد به‌طور سورپرایز کننده‌ای در بدنه‌ی کوچک Ape جای گرفته‌اند.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان