کمبود 32 هزار کلاس درس در استان تهران


کمبود 32 هزار کلاس درس در استان تهران

معاون سیاسی و انتظامی استاندار تهران از کمبود 32 هزار کلاس درس در استان تهران خبر داد.

کمبود 32 هزار کلاس درس در استان تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی و انتظامی استاندار تهران در جلسه معارفه استاندار جدید تهران که امروز (دوشنبه 26 آذر ماه) برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار کرد: باید گام‌های موثری برای توسعه استان تهران برداریم، استانی که از نظر برخی شاخص‌ها جرء محروم‌ترین استان‌های کشور است.

وی افزود: یکی از کار‌های مهم سفر‌های شهرستانی بود که هر هفته روز‌های دوشنبه این سفر به یکی از شهرستان‌ها انجام می‌شد.

معاون سیاسی و انتظامی استاندار تهران گفت: چالش اساسی کمبود تخت بیمارستانی در استان تهران است، ضمن اینکه در استان تهران ۳۲ هزار کلاس درس کمبود داریم و مدارس با ۳۸ و ۳۹ نفر و به صورت دو نوبته تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول ۴ سال این مشکلات باید حل شود، ادامه داد: دور دوم سفر به مراکز تولیدی و اقتصادی بوده است، چراکه ۱۸ هزار واحد تولیدی و اقتصادی در استان مستقر هستند و همچنین بازید از زیرساخت‌های شهرستان‌ها نیز انجام شد که نتیجه جلسات ۱۶ گانه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مطرح شد.

حسن بیگی تصریح کرد: دور سوم سفر‌ها با محوریت موضوعات فرهنگی و اجتماعی بود تا استان به الگوی مناسبی برای دیگر استان‌ها تبدیل شود، ضمن اینکه مجمع مشورتی جوانان از اقدامات مهم دیگر در این مدت بوده است.

معاون سیاسی و انتظامی استاندار تهران گفت: در ماه‌های گذشته که استان‌های دیگر بحران کارگری داشتند، اما خوشبختانه استان تهران این مشکل را نداشت.

حسن بیگی افزود: اهمیت به استفاده از ظرفیت و توان جوانان و بانوان از دیگر محور‌های مورد توجه بوده است که در این راستا ۵ مدیرکل زن در استانداری فعال بودند و ضمن اینکه در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های مرکزی نیز مقرر شد از ظرفیت بانوان استفاده شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد