پژوهشگر منتخب بانک صادرات ایران مورد تقدیر قرار گرفت


پژوهشگر منتخب بانک صادرات ایران در هشتمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در حضور مدیران عالی و پژوهشگران نظام بانکی مورد تجلیل قرار گرفت.

پژوهشگر منتخب بانک صادرات ایران مورد تقدیر قرار گرفت

به گزارش شفاف، میثم علی‌محمدی، کارشناس مالی جوان اداره کل تحقیقات و برنامه‌ریزی این بانک به دلیل ارائه مقالات و تاًلیف کتاب در حوزه‌های مختلف بازار پول و سرمایه از میان ارائه‌دهندگان ١٩٨ مقاله و ٤١ کتاب از 26 بانک کشور، در «هشتمین جشنواره تجلیل از آثار و پژوهشگران منتخب حوزه پول و بانک» به عنوان پژوهشگر منتخب برگزیده و با اهدا لوح و جوایزی از وی تقدیر شد.
در این مراسم که با سخنرانی اکبر کمیجانی، قائم‌مقام بانک مرکزی و علی دیواندری، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی و حضور مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره بانک‌ها، مدیران بانک صادرات ایران، کارشناسان و پژوهشگران حوزه بازار پول و سرمایه برگزار شد، از آثار منتخب و پژوهشگران شرکت‌کننده نظام بانکی تقدیر شد.
در این همایش اکبر کمیجانی با اظهار امیدواری نسبت به اثر‌گذاری نتایج مثبت پژوهش در تصمیم‌سازی و سیاست‌گذاری‌های پولی و بانکی، گفت: وجه تمایز رشد و پیشرفت کشورهای مختلف که در راستای افزایش رفاه عمومی شهروندان خود تلاش می‌کنند، در سرانه مخارج پژوهش و کاربردهای نهایی آن خلاصه می‌شود.
قائم‌مقام بانک مرکزی با بیان اینکه باید در این راستا به آنچه که علم و دانایی را تبدیل به ثروت و رفاه عمومی می‌کند، توجه بیشتری داشته باشیم، گفت: شواهد امر نشان می‌دهد که با وجود تحقیقات فراوان ، هنوز نتوانسته‌ایم به اثرگذاری مطلوب پژوهش دست پیدا کنیم. وی با تقدیر از منتخبان این جشنواره بر تقویت واحدهای تحقیقاتی بانک‌ها تاًکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403