200 روز پس از رفتن «زین الدین زیدان» چه بر سر کهکشانی ها آمد


200 روز پس از رفتن «زین الدین زیدان» چه بر سر کهکشانی ها آمد

روزنامه مارکا اسپانیا در گزارشی به تمام اتفاقاتی اشاره کرد که 200 روز پس از رفتن «زین الدین زیدان» از نیمکت این تیم، برای کهکشانی ها رخ داده است.

200 روز پس از رفتن «زین الدین زیدان» چه بر سر کهکشانی ها آمد
به گزارش فانوس، «زین الدین زیدان» سرمربی پیشین کهکشانی ها، 31 مه 2018 (دهم خردادماه 97) در اقدامی غافلگیرکننده و پس از فتح لیگ قهرمانان اروپا برای سه سال پیاپی در مدت 2 فصل و نیم حضورش روی نیمکت این تیم، سانتیاگو برنابئو را ترک کرد؛ اکنون 200 روز از روز وداع زیزو با مادرید گذشته است، سفیدپوشان 2 بار پس از رفتن او سرمربی خود را عوض کرده اند، یکی از بحرانی ترین دوره های تاریخ خود را پشت سر می گذارند و در کمال ناباوری خداحافظی بهترین بازیکن خود را نظاره گر شدند.
در گزارش زیر به تمام اتفاقاتی که 200 روز پس از رفتن زیدان در رئال رخ داده، اشاره شده است.

** زیدان رفت، لوپتگی آمد
خبر انتصاب «یولن لوپتگی» به سمت سرمربی رئال مادرید مثل یک بمب روی سر تیم ملی اسپانیا که خود را برای جام جهانی 2018 آماده می کرد، خراب شد و لاروخا را در بحرانی خود ساخته فرو برد. فدراسیون فوتبال این کشور هم در برکناری لوپتگی از سمتش روی نیمکت تیم ملی اسپانیا کوچک ترین تعللی نکرد و تمام این اتفاقات در حالی رخ داد که اسپانیایی ها تنها 2 روز با آغاز بزرگ ترین تورنمنت فوتبالی جهان فاصله داشتند.

** کریستیانو جدا شد
جدایی زیدان بلافاصله با کوچ «کریستیانو رونالدو» همراه بود؛ ستاره پرتغالی دهم جولای عازم ماجراجویی تازه ای در تورین شد و قهرمان اروپا با 50 گل به ازای هر فصل خداحافظی کرد.

** سوپر جام اسپانیا به اتلتیکومادرید رسید
مادریدی ها بدون زیدان و رونالدو برای بازی سوپرجام به مصاف اتلتیکو مادرید رفتند؛ رقابتی که رقیب دیرینه موفق شد برای دومین بار در تاریخ برگزاری این فینال، کهکشانی های کم فروغ را مغلوب کند.

** بحران زمان
سفیدپوشان در یکی از بدترین بحران های تاریخ خود، 481 دقیقه از گلزنی ناکام ماندند و دوران حضور لوپتگی روی نیمکت این تیم قبل از اینکه به معنای واقعی شروع شود، به دقایق پایانی خود نزدیک می شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا