در طرح آسایش بانک حکمت تا دو برابر سپرده خود تسهیلات 9 درصدی بگیرید


اگر که برای انجام کاری نیاز به سرمایه‌ای بیش از موجودی حساب خود دارید، می‌توانید با سپرده‌گذاری در بانک حکمت ایرانیان، تا حدود دو برابر سرمایه خود تسهیلات دریافت کنید.

در طرح آسایش بانک حکمت تا دو برابر سپرده خود تسهیلات 9 درصدی بگیرید
اگر که برای انجام کاری نیاز به سرمایه‌ای بیش از موجودی حساب خود دارید، می‌توانید با سپرده‌گذاری در بانک حکمت ایرانیان، تا حدود دو برابر سرمایه خود تسهیلات دریافت کنید.

طرح آسایش بانک حکمت ایرانیان چیست؟
در طرح تسهیلاتی آسایش، بانک حکمت ایرانیان این فرصت را به وجود آورده تا متقاضیان دریافت تسهیلات بتوانند با سپرده‌گذاری در این بانک، تا حدود دو برابر (190 درصد) میزان سرمایه‌گذاری خود، وام دریافت کنند. در این طرح شما می‌توانید تا سقف 100 میلیون تومان و معادل 190 درصد میزان سرمایه‌گذاری خود در بانک حکمت ایرانیان تسهیلات دریافت کنید.
نرخ سود و اقساط تسهیلات آسایش بانک حکمت ایرانیان
طبق اعلام بانک حکمت ایرانیان، تسهیلات طرح آسایش با نرخ سود 9 درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود. مدت‌زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات آسایش حداقل 12 ماه و حداکثر 36 ماه تعیین‌شده است که به انتخاب متقاضی تسهیلات خواهد بود. درصورتی‌که دریافت‌کننده تسهیلات، اقساط خود را در مدت‌زمان کمتری پرداخت کند، از تخفیف نرخ سود تسهیلات برخوردار می‌شود که از سوی شعب محاسبه خواهد شد.
بلوکه شدن سپرده در طرح تسهیلاتی آسایش
در طرح تسهیلاتی آسایش بانک حکمت ایرانیان، حساب سپرده متقاضیانی که برای دریافت تسهیلات این طرح اقدام می‌کنند تا زمان بازپرداخت اقساط و تسویه تسهیلات مسدود خواهد شد و امکان برداشت کل یا بخشی از سپرده در طول دوره وجود ندارد. سپرده‌گذاری در این طرح در قالب حساب قرض‌الحسنه خواهد بود و در طول دوره مسدودی، سودی به سپرده‌گذار پرداخت نمی‌شود.
تضامین تسهیلات آسایش بانک حکمت
با توجه به اینکه رقم پرداختی تسهیلات در این طرح بیش از میزان سپرده‌گذاری (190 درصد سپرده) است، متقاضی باید با توجه به میزان تسهیلات دریافتی تضامین لازم را به بانک ارائه کند. طبق اعلام بانک حکمت ایرانیان، برای تسهیلات تا سقف 10 میلیون تومان معرفی یک ضامن رسمی (کسر از حقوق) و تسهیلات بیش از 10 میلیون تومان معرفی 2 ضامن رسمی (کسر از حقوق) الزامی است.
مدت‌زمان پرداخت تسهیلات طرح آسایش
متقاضی دریافت تسهیلات آسایش ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب مربوط به این طرح در یکی از شعب بانک حکمت ایرانیان اقدام کند. بعد از افتتاح حساب، ارائه، بررسی و تأیید مدارک متقاضی و ضامنین، در ظرف زمان حداکثر یک‌هفته‌ای تسهیلات درخواستی به متقاضی پرداخت می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم