نقش مهم این ستاره در دوران محرومیت پرسپولیس ؛ عصای دست برانکو !


نقش مهم این ستاره در دوران محرومیت پرسپولیس ؛ عصای دست برانکو !

محرومیت پرسپولیس در آخرین روزهای تابستان 96 به این باشگاه ابلاغ شد و باتوجه به آغاز محرومیت طارمی از روز ابلاغ محرومیت، می توان شروع محرومیت پرسپولیس را نیز از همان روز دانست. در این شرایط کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی تیم پرسپولیس با 7 گل سومین گلزن برتر تیم خواهد بود. او که این فصل با گلزنی برابر پیکان زمینه ساز برتری 2-1 سرخپوشان شد، در برابر...

نقش مهم این ستاره در دوران محرومیت پرسپولیس ؛ عصای دست برانکو !

کمال کامیابی نیا با 7 گل سومین گلزن برتر پرسپولیس
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۲ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | ۲۰:۰۶
نقش مهم این ستاره در دوران محرومیت پرسپولیس ؛ عصای دست برانکو !

کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی تیم پرسپولیس با ۷ گل زده در دوران یک سال و نیمه محرومیت سرخ ها، سومین گلزن این تیم به شمار می رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محرومیت پرسپولیس در آخرین روزهای تابستان ۹۶ به این باشگاه ابلاغ شد و باتوجه به آغاز محرومیت طارمی از روز ابلاغ محرومیت، می توان شروع محرومیت پرسپولیس را نیز از همان روز دانست. در این شرایط کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی تیم پرسپولیس با ۷ گل سومین گلزن برتر تیم خواهد بود.

او که این فصل با گلزنی برابر پیکان زمینه ساز برتری ۲-۱ سرخپوشان شد، در برابر سایپا نیز گل بسیار زیبایی را به ثمر رساند. کمال در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ نیز موفق به گلزنی شد. وی در بازی حساس برابر الوصل در امارات تک گل تیمش را زد و سه امتیاز حیاتی را به حساب سرخ ها واریز کرد.

به جز این سه گل، کامیابی نیا در لیگ هفدهم مقابل تراکتورسازی، پارس جنوبی، ذوب آهن و سپیدرود نیز گلزنی کرد و نقش مهمی در نتایج تیم پرسپولیس داشت. این در حالی است که او چند بازی را به دلیل مصدومیت و محرومیت از دست داد و اگر اینطور نمی شد، می توانست حتی تعداد گل هایش را دو رقمی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق