مسجد محل قداست و تحصیل تقوا/ساخت و احداث مسجد سنتی الهی است


مسجد محل قداست و تحصیل تقوا/ساخت و احداث مسجد سنتی الهی است

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از مسجد به عنوان محلی دارای قداست و تحصیل تقوا یاد کرد و گفت: ساخت و احداث این مکان امن، سنتی الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مسجد قائم آل محمد (صل الله علیه وآله وسلم) شهدای یوسفی شهرستان بهمئی امروز (۲۴ آذر) با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی کلنگ زنی شد.

عدل هاشمی پور، نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در این آئین، وقف، ساخت و احداث مسجد را سنتی الهی دانست و گفت: ایمان به خدا، اخلاص، اعتقاد به معاد، برپایی فریضه نماز و پرداخت زکات از خصوصیات بارز بانیان این سنت های الهی است.

وی با اشاره به اینکه طبق آموزه های دینی ساخت مسجد و حسینیه در زمره باقیات و صالحات قرار دارد، اضافه کرد: پاداش افراد خیری که در این کار نقش دارند نیز نزد خداوند متعال محفوظ است.

هاشمی پور از خانواده دانایی که از جانبازان دوران دفاع مقدس و واقف این زمین بوده و نیز خیری که احداث این مکان مقدس را برعهده گرفته تشکر کرد و ادامه داد: افرادی که در ساخت و ساز مساجد کمک می کنند از مومنان واقعی هستند.

شایان ذکر است، نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی متعهد شد مبلغ ۵۰ میلیون تومان از طریق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و مناطق نفت خیز جنوب جهت مساعدت به این امر خیر را پیگیری و تا پایان سال در دو نوبت پرداخت کند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟