آمار دردناک تلفات و خرابی‌های 4 سال تجاوز سعودی علیه مردم یمن +اینفوگرافیک


شهادت و مجروح شدن کودکان یمنی حادثه غمناکی است که دستان خون آلود جنایتکاران سعودی و آمریکایی رقم زده‎‌اند و رژیم غاصب صهیونیستی نیز هم‌پیمان این سردمداران جنگ افروز و کودک‌کش بوده است.

آمار دردناک تلفات و خرابی‌های 4 سال تجاوز سعودی علیه مردم یمن +اینفوگرافیکبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جنگ افروزی عربستان سعودی در کشور یمن و کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردم بی‌گناه و بی دفاع این کشور، یکی از تلخ‌ترین حوادث این سال‌های اخیر به شمار می‌رود.

شهادت و مجروح شدن کودکان مظلوم یمنی حادثه غمناکی است که دستان خون‌آلود جنایتکاران سعودی و آمریکایی رقم زده‎‌اند و رژیم غاصب صهیونیستی نیز هم‌پیمان این سردمداران جنگ افروز و جنگ طلب بوده است.

ممانعت از ارسال کمک‌های غذایی و دارویی بشر دوستانه برای مجروحان یمنی که به دستور آل سعود و هم‌پیمانان وی اجرا می‌شود، جان هزارران نفر از مردم این کشور را به خطر انداخته و مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر هیچ گونه اقدامی در جهت رفع این ممنوعیت‌ها انجام نداده‌اند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار خانواده‌های شهدا در بیست و یکم آذر ماه سال جاری با اشاره به جنایات رژیم سعودی در کشور یمن، فرمودند: چطور می‌شود یک دولتی که بر یک کشور اسلامی حکومت می‌کند، بشود عامل دست دشمنان اسلام، عامل دست آمریکا؟ خادم حرمین شریفین باید «اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّار» باشد؛ اینها «اشدّاء علی المؤمنین» هستند، «اشدّاء علی الیمن» هستند. این خشم الهی را برمی‌انگیزد.

بیشتر بخوانید: این کودک چه سیراب شود چه نشود جامعه جهانی هلهله می‌کند

سایت KHAMENEI.IR بر اساس گزارش‌های معتبر نهادهای بین‌المللی، گوشه‌هایی از آمار دردناک تلفات و خرابی‌های چهار سال تجاوز سعودی علیه مردم یمن را در قالب یک اطلاع‌ نگاشت به صورت اینفوگرافیک منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

آمار دردناک تلفات و خرابی‌های 4 سال تجاوز سعودی علیه مردم یمن +اینفوگرافیک

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش