انتخابات نزدیک است!


انتخابات نزدیک است!

بعد از رد شدن لایحه افزایش حدود 120 #منطقه_آزاد و ویژه توسط شورای نگهبان و مجمع تشخیص، مجددا طرح ایجاد 90 منطقه ویژه اقتصادی! بدون تعیین منابع مالی و اصلاحات هیات نظارت تقدیم هیات رییسه شد.

گروه بازرگانی بازار نیوز: با توجه به فعالیت فعالان سیاسی، اقتصادی و رسانه ای در شبکه های اجتماعی،بازار نیوز به صورت روزانه مواضع کاربران این شبکه اجتماعی را منتشر خواهد کرد.

کاربر حسام پژوهشگر مناطق آزاد در رابطه با طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی نوشت:

بعد از رد شدن لایحه افزایش حدود 120 #منطقه_آزاد و ویژه توسط شورای نگهبان و مجمع تشخیص، مجددا طرح ایجاد 90 منطقه ویژه اقتصادی! بدون "تعیین منابع مالی" و "اصلاحات" هیات نظارت تقدیم هیات رییسه شد.

انتخابات نزدیک است!

حسن حسن‌ خانی پژوهشگر اقتصاد نوشت:

کسری بودجه امریکا در ماه نوامبر به 205 میلیارد دلار جهش کرد!

انتخابات نزدیک است!

دکتر غلامی پژوهشگر پول و اقتصاد نوشت:

جناب همتی رییس کل بانک مرکزی، با وجود تلاشها برای مدیریت بازار ارز برخی از أبواب جمعی شما و نیز قشر قابل توجهی از کارکنان و مدیران بانکهای دولتی و خصوصی مدام به مردم مشاوره می دهند که ارز افزایش خواهد یافت. این نشان می دهد که اقدامات شما هنوز برای زیرمجموعه قانع کننده نبوده.

انتخابات نزدیک است!

مهدی مهرپور سردبیر نود اقتصادی درباره واحدهای فرسوده نوشت:

بیش از 3 میلیون واحد مسکونی روستایی فرسوده در کشور وجود دارد که منتظر نوسازی است. این ساختمانها هر آن آماده ریزش است.. کاش دولت کمی همت کند و با بازسازی این 3 میلیون هم جان میلیونها انسان را نجات دهد ( در مقابل زلزله) و هم رونق اقتصادی ایجاد کند

انتخابات نزدیک است!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت