تاکید نظام اسلامی، محرومیت زدایی است


تاکید نظام اسلامی، محرومیت زدایی است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: در ایران اسلامی که تحت حاکمیت ولایت فقیه است، محرومیت زدایی در تمام ابعاد آن مورد تاکید است و باید همه مسئولان در این مسیر حرکت کنند.

تاکید نظام اسلامی، محرومیت زدایی است

به گزارش ایران اکونومیست، آیت الله سید محمد سعیدی روز سه شنبه در دیدار پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: کمک به محرومان منحصر به قوم، مذهب و یا نژاد خاصی نیست بلکه از منظر اسلام بین محرومان هیچ تفاوتی وجود ندارد و باید محرومیت در هر منطقه ای برطرف شود.
وی با بیان اینکه ریشه داشتن در اعتقادات قوی و پیوند با سبک زندگی اهل بیت(ع)، تفاوت اصلی میان ملت ایران و سایر ملت ها است، گفت: ملتی که زیر فشار اقتصادی قرار گیرد، طبیعی است که واکنش نشان دهد ولی ملت ایران اسلامی به دلیل ریشه داشتن در اعتقادات قوی، نه تنها این مشکلات را با صبر تحمل کرده بلکه کمک به محرومان را نیز در این مدت افزایش داده است.
سعیدی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف در بین اقوام مختلف کشور، تصریح کرد: دست های نامحرم و ناپاکی در تلاش هستند تا در بین اقوام و طوایف مختلف کشور ایجاد اختلاف و سم پاشی کنند ولی به فضل الهی آثار و نتایج این اقدام در نهایت به ضرر آنها تمام خواهد شد.
امام جمعه موقت قم در ادامه، با انتقاد از عدم تدبیر مسئولان برای کنترل شرایط اقتصادی کشور گفت: تدبیر در شعار نیست و کسانی که ازتدبیر حرف می زنند باید آن را در عمل نشان دهند.
وی با بیان اینکه دولت باید برای اشتغال زایی و محرومیت زدایی از ظرفیت های کمیته امداد استفاده کند، گفت: اشتغال و کمک به محرومان باید از طریق کمیته امداد باشد، چراکه این نهاد با این قشر که دارای عزت نفس هستند آشنایی بیشتری دارد.
تولیت حرم حضرت معصومه(س) با بیان اینکه اخلاص در خدمت رسانی موجب رضایت خدا و مردم خواهد شد خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) با نگاه پر عاطفه، با برنامه منسجم، حذف تشریفات و حسن تدبیر در حال خدمت رسانی به محرومان است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو می کند. این دیدارها فردا نیز ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور