تلاش آژانس برای بازرسی از دانشگاه شهیدبهشتی +عکس


تلاش آژانس برای بازرسی از دانشگاه شهیدبهشتی +عکس

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی تاکید کرده آژانس بین المللی انرژی اتمی برای بازدید از مراکز علمی و پژوهشی هنوز فشار می‌گذارد و دور نیست روزی که قدمگاهِ شهید شهریاری تبدیل به محل بازدیدِ جاسوسانِ آژانس شود.

خبرگزاری فارس: برخی از دانشجویان و فعالان دانشجویی دانشگاه شهیدبهشتی از فشار مجدد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای بازرسی از این دانشگاه خبر داده و تغییر رئیس دانشکده هسته‌ای دانشگاه شهیدبهشتی را قطعه پازلی برای تکمیل این هدف دانسته‌اند.

در همین راستا مصطفی صادق‌محمدی مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با انتشار پستی در فضای مجازی نوشت: زیر پوستِ آرامِ دانشگاه شهید بهشتی خیلی چیز‌ها آرام نیست. آژانس بین المللی انرژی اتمی برای بازدید از مراکز علمی و پژوهشی هنوز فشار می‌گذارد و دور نیست روزی که قدمگاهِ شهید شهریاری تبدیل به محل بازدیدِ جاسوسانِ آژانس شود. اقدامی که در تابستان ۹۷ به سرانجام نرسید، اما می‌تواند در همین هفته رقم بخورد...

تلاش آژانس برای بازرسی از دانشگاه شهیدبهشتی +عکس

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی همچنین گفته است: آیا تغییر رئیس دانشکده هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی در دو روز اخیر به همین خاطر بوده؟ این حجم از فشار به دانشکده برای تن دادن به بازدید بازرسان آژانس از کجا رقم می‌خورد؟! ریاست دانشگاه؟ ریاست سازمان انرژی اتمی؟ وزارت امور خارجه؟ شورای عالی امنیت ملی؟ یا ریاست جمهوری؟!
دانشگاه شهید بهشتی هنوز آرام است، اما این آرامش می‌تواند پایدار نباشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟