عکس ؛ حضور ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در جشن رقیب تیم ملی!


اردوی نهایی تیم ملی عراق از روز یکشنبه در حالی به میزبانی شهر اربیل آغاز شد که قرار است امروز جدی ترین رقیب ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا با ترکیب 27 بازیکن راهی دوحه شود تا اردوی آماده سازی خود را در این کشور برپا کند. فدراسیون فوتبال عراق به بهانه برگزاری مراسم بدرقه شب گذشته ضیافت شامی با حضور ستاره های سال 2007 تیم ملی عراق که موفق به...

عکس ؛ حضور ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در جشن رقیب تیم ملی!

ضیافت تیم ملی عراق پیش از اردو
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۱
عکس ؛ حضور ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در جشن رقیب تیم ملی!

شب گذشته یکی از سالن های مجلل شهر اربیل میزبان ضیافت شام فدراسیون عراق با حضور ستاره های حماسه ساز سال ۲۰۰۷ این کشور همین طور ستاره های حال حاضر این کشور بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اردوی نهایی تیم ملی عراق از روز یکشنبه در حالی به میزبانی شهر اربیل آغاز شد که قرار است امروز جدی ترین رقیب ایران در مرحله گروهی جام ملت های آسیا با ترکیب ۲۷ بازیکن راهی دوحه شود تا اردوی آماده سازی خود را در این کشور برپا کند.

فدراسیون فوتبال عراق به بهانه برگزاری مراسم بدرقه شب گذشته ضیافت شامی با حضور ستاره های سال ۲۰۰۷ تیم ملی عراق که موفق به ثبت تنها قهرمانی شیرهای بین النهرین در تاریخ جام ملت ها شدند، برگزار کرد تا ایستادن بازیکنان حماسه ساز در کنار نسل جدید تیم ملی عراق از نظر روحی روانی این تیم را شارژ کند.

عبدالخالق مسعود رئیس فدراسیون فوتبال عراق در این مراسم با بیان این که قهرمانی در سال ۲۰۰۷ باعث شد تا مردم جنگ زده این کشور امید دوباره ای برای زندگی پیدا کنند ابراز امیدواری کرد نسل جدید فوتبال این کشور با میانگین سنی ۲۳ تا ۲۴ سال بتوانند دوباره همان حماسه را این بار در امارات تکرار کنند.

نکته جالب در این ضیافت تیم ملی عراق شام به حضور بشار رسن و طارق همام ستاره های استقلال و پرسپولیس در کنار سایر ملی پوشان سرشناس فوتبال عراق برمی گشت که در کنار سرکو کاتانچ ساعات جالب توجهی را در جمع سرشناس ترین افراد فوتبال عراق گذراندند.

عکس ؛ حضور ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در جشن رقیب تیم ملی!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی