حراست مجلس مأمور شناسایی فیلمبردار جلسه غیرعلنی شد


حراست مجلس مأمور شناسایی فیلمبردار جلسه غیرعلنی شد

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی گفت: هیئت رئیسه مجلس از حراست خواسته تا فرد فیلمبردار جلسه غیرعلنی روز گذشته را پیدا کند.

حراست مجلس مأمور شناسایی فیلمبردار جلسه غیرعلنی شدیحیی کمالی‌پور عضو هیئت رئیسه کمیسیون حقوقی قضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری جلسه غیرعلنی امروز صبح گفت: در این جلسه حواشی موضوع درازهی نماینده سراوان و همچنین فیلم منتشر شده در بی‌بی‌سی از جلسه غیرعلنی روز گذشته بررسی شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه هیئت رئیسه حراست را موظف به پیگیری این موضوع کرد تا شخص خاطی و کسی که از جلسه غیرعلنی روز گذشته فیلمبرداری کرده را مشخص کند.

عضو کمیسیون حقوقی قضایی بیان کرد: در زمان برگزاری جلسه غیرعلنی حاضران مکلف به حفظ اسرار هستند و شاید باید امکان ضبط صدا و تصویر از نمایندگان مجلس گرفته شود، اما هیئت رئیسه به دلیل حفظ شان وکلای ملت این کار را انجام نداده است.

وی تاکید کرد: در زمانی که فیلم جلسه غیرعلنی در رسانه‌ها منتشر می‌شود مطمئنا هیئت رئیسه مجلس، و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان چنانچه شخص خاطی از میان وکلای ملت باشد باید با آن برخورد کند زیرا بحث آبروی کشور و مجلس در میان است.

کمالی‌پور گفت: این اقدام چه از ناحیه نماینده باشد و یا غیر از آن، قابل برخورد و پیگیری است و اگر مجلس می‌خواهد شان و حرمت خود را حفظ کند باید با متخلفان برخورد کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک