دورهمی یلدایی رادیویی‌ها برگزار شد


مراسم دورهمی رادیویی‌ها امروز صبح با حضور حمیدرضا شاه آبادی معاون صدای سازمان صدا و سیما برگزار شد.

دورهمی یلدایی رادیویی‌ها برگزار شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم دورهمی رادیویی ها امروز صبح در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو، با حضور حمیدرضا شاه آبادی معاون صدای سازمان صدا و سیما، مدیران شبکه های رادیویی و جمعی از هنرمندان رادیو برگزار شد.

در این مراسم که مدیران کارگروه های مختلف رادیو به ارائه گزارش پرداختند، حسن ریوندی و مجید اخشابی لحظاتی هنرنمایی کردند. این مراسم یلدایی دورهمی رادیویی ها با اجرای فاطمه آل عباس برگزار شد.

در این مراسم حمیدرضا شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای همکاران رادیویی خود اظهار کرد: اولین نشستی که با این مسئولیت با شما داشتم، هم حوالی شب یلدا بود. ترجیح دادم تا دوباره در یک جمع صمیمی در کنار شما باشم.

وی درباره پروژه‌های برنامه ریزی شده در رادیو طی سال گذشته بیان کرد: ۶۱ مجموعه شغلی را در خانواده نیروی انسانی رادیو احصا کردیم و اولین دغدغه من هم توجه به نیروی انسانی رادیو بود؛ زیرا ارزشمند‌ترین دارایی رادیو همین نیروی انسانی و توانمند است.

وی درباره رفاه و رسیدگی به معیشت کارمندان و هنرمندان رادیو تصریح کرد: در این حوزه تلاش کردیم تا برخی کاستی‌های قدیمی را برطرف کنیم؛ البته همچنان می‌دانیم که تا ایده‌آل‌ها فاصله داریم، اما باید با پرداختن به فرآیند‌های اصولی و تغییرات محاسباتی جدید در برآورد‌های برنامه، این موضوع را برطرف کنیم.

شاه آبادی با اشاره به اینکه باید در زمینه محتوایی آنتن را غنی کنیم، افزود: ارتقای کیفی برنامه‌ها این قدرت را به مدیران می‌دهد تا بتوانند چانه‌زنی کنند و مدیران ارشد را متوجه رادیو سازند. ضمن آنکه با همه‌ تلاش‌هایی که در راستای بالا بردن سطح محتوایی برنامه‌ها در شبکه‌های مختلف شده، همچنان نیاز به کار شبانه روزی در این زمینه خواهبم داشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان