ادعای ارتش درباره زمینی است که تصمیم گیریش ربطی به شهرداری ندارد!؟/ بستن بلوار نماز عیر قانونی است


ادعای ارتش درباره زمینی است که تصمیم گیریش ربطی به شهرداری ندارد!؟/ بستن بلوار نماز عیر قانونی است

نجمه سرباز-شهرآراآنلاین، سید محسن حسینی پویا با ابراز تاسف از اقدام ارتش در خصوص بستن راه مردم در بولوار نماز اظهار می دارد:ارتش می تواند با توجه به قانون پیگیر کار خود باشد نه اینکه راه را برروی مردم ببندد؛ به نظر می رسد این کار...


نجمه سرباز-شهرآراآنلاین، سید محسن حسینی پویا با ابراز تاسف از اقدام ارتش در خصوص بستن راه مردم در بولوار نماز اظهار می دارد:ارتش می تواند با توجه به قانون پیگیر کار خود باشد نه اینکه راه را برروی مردم ببندد؛ به نظر می رسد این کار کاملا غیرقانونی است.

این عضو شورای شهر مشهد تصریح کرد: از طرفی در ماهیت این موضوع و ادعایی که ارتش دارد، به شهرداری و شورای اسلامی شهر هیچ ارتباطی ندارد و به هیچ وجه این اقدام قابل دفاع نیست با این حال شورای شهر می خواهد این قضیه به ارامی حل و فصل بشود ، بارها بارها شورای اسلامی شهر مشهد در مکاتبات پیگیر این موضوع بودند و از این جهت در حال پیگیری است ؛ پیگیری اصلی را باید سازمان بازرسی و دادسرای نظامی انجام دهند و به این موضوع ورود پیدا کنند؛ چرا که اصلا نیازی به این پیگیریهای اداری نیست. شورای شهر می خواهد حسن نیت خودش را نشان دهد و امیدوار به این است که این قضیه به آبرومندی حل شود .

حسینی پویا تاکید می کند: اصلا مسیری که در حال حاضر ارتش در پیش گرفته یک مسیر اشتباه است ؛ارتش اگر ادعایی برای هر جایی دارد باید به مقامهای ذیصلاح مراجعه کند و درخواستش را مطرح کند مثل بقیه مردم.

به گفته وی، ارتش ادعای یک زمینی دیگری را در یک مکان دیگری داشته که اصلا ارتباطی به این زمین بولوار نماز ندارد، بنابراین علاوه براین، آن ادعایش هم به شورای شهر ارتباطی ندارد و یک امری بوده که سایر ارگانهای قانونی ایرادات قانونی خود را داشتند و نتیجه اینکه ارتش بخواهد به خواسته خود در زمینی که متعلق به خودش بوده ، برسد ،راهش این نیست که بیاید راه مردم را سد کند و معابر عمومی برا بر مردم ببندد.این کار صددرصد غیرقانونی است و اصلا قابل دفاع نیست و از ارتش که باید حافظ منافع مردم و حافظ منافع ملی باشد این کار بعید است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روزای بچگی