گره‌گشایی از ترافیک اطراف حرم ضروری است


گره‌گشایی از ترافیک اطراف حرم ضروری است

شهرآرا آنلاین (/fa/component/roojanews/frame.html?href=../../) - محمدرضا کلائی در آغازین روزهای فعالیت رسمی‌اش در شهرداری مشهد، روز گذشته به دیدار حجت‌ الاسلام و المسلمین سید‌ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، رفت تا رویکرد...


شهرآرا آنلاین - محمدرضا کلائی در آغازین روزهای فعالیت رسمی‌اش در شهرداری مشهد، روز گذشته به دیدار حجت‌ الاسلام و المسلمین سید‌ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی، رفت تا رویکرد تعاملی مدیریت شهری در دوره جدید را در مقام عمل به اثبات برساند. او دوشنبه هم به دیدار آیت‌ا... علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی رفته بود. شهردار مشهد همین چند روز پیش در مراسم معارفه‌اش گفته بود که مشهد همانند سایر شهرها دارای شکاف‌ها و مشکلاتی است که تنها راه مواجه با آن‌ها گفت‌وگو و تعامل است.آن‌طور که پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی گزارش داده است، تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با شهردار مشهد، بر ضرورت تسهیل در عبور و مرور زائران تاکید کرده و خواستار برنامه‌ریزی جدی مدیریت شهری برای حل گره ترافیکی شهر به ویژه در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی کمبود پارکینگ را از مشکلات جدی برای زائران و مجاوران دانست و بیان کرد: شهرداری باید علاوه بر سرعت بخشیدن به طرح‌های نوسازی اطراف حرم، توجه ویژه به احداث پارکینگ‌های عمومی داشته باشد.وی افزود: آستان قدس رضوی چه در دوره مدیریت‌های قبلی و چه در دوره مدیریت فعلی برای هرگونه همکاری در خدمت به زائران و مجاوران امام هشتم(ع) اعلام آمادگی کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: اقدامات و تلاش‌های خوبی در حاشیه شهر مشهد و خدمت به مردم آنجا به لحاظ فرهنگی، آموزشی و عمرانی صورت گرفته است اما کافی نیست و باید در اولویت‌های کاری شما باشد.رئیسی در ادامه به شهردار جدید مشهد توصیه کرد: فرصت خدمت خالصانه به زائران و مجاوران امام هشتم(ع) را غنیمت بشمارید و از سرمایه جوانی خود برای گره‌گشایی از مشکلات این شهر بهره لازم را ببرید. وی تأکید کرد: رفع محرومیت از چهره شهر در اولویت کاری باشد زیرا زیبنده شهر مشهد که سالانه میزبان میلیون‌ها زائر از داخل و خارج است، نیست.شهردار مشهد مقدس هم در این دیدار گفت: تمام تلاش این‌جانب در مدیریت شهرداری مشهد خدمت خالصانه به زائران و مجاوران و خادمی امام هشتم(ع) است. کلائی اظهار کرد: از همراهی و توجه شما به جوانان و اعلام آمادگی کامل برای همکاری با شهرداری مشهد در خدمت به مردم سپاسگزارم. وی افزود: امیدواریم بتوانیم در همه بخش‌ها به خصوص مشکلات ترافیکی اطراف حرم و محرومیت زدایی مشهد مقدس گام های ارزشمندی برداریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان