حمله مسلحانه به منزل این کارگردان سرشناس +عکس


حمله مسلحانه به منزل این کارگردان سرشناس +عکس

منزل «کوئنتین تارانتینو» واقع در لس آنجلس مورد حمله سارقان قرار گرفت.

نوداد: منزل «کوئنتین تارانتینو» واقع در لس آنجلس مورد حمله سارقان قرار گرفت.

به نقل از هالیوود ریپورتر، منزل «کوئنتین تارانتینو» واقع در لس آنجلس با وجود حضور این کارگردان و دیگر اعضای خانه، مورد حمله سارقین قرار گرفت.

پلیس لس آنجلس نیمه شب تماسی دریافت کرد که در آن گفته شده بود که عده‌ای سارق به یک منزل مسکونی که ساکنین نیز در آن حضور داشتند هجوم برده اند که به محض رسیدن پلیس به محل، سارقین گریخته بودند. سپس مشخص شد که خانه متعلق به «کوئنتین تارانتینو» کارگردان معروف هالیوود بوده و خود نیز در خانه حضور داشته است که در منطقه وودرو ویلسون، بلوک ۷۵۰۰ لس آنجلس واقع شده است.

حمله مسلحانه به منزل این کارگردان سرشناس +عکس

بنابر اعلام پلیس هیچ کس در این سرقت آسیب ندیده لیکن در مورد اقلام مسروقه اطلاعاتی منتشر نکرده است. تنها مورد این بوده که سارقین در نیمه شب به منزلی که ساکنین در آن حضور داشته اند حمله برده اند و خود تارانتینو هم با سارقین مواجه شده است.

سرقت مسلحانه از منزل «تارانتینو» جدیدترین مورد از سرقت منازل و املاک سلبریتی‌های هالیوودی است. ماه گذشته ۱۰ عضو یک باند سارق مسلح به سرقت در منازل ستاره‌های هالیوود دستگیر و متهم شدند. مقامات این سارقین را به سرقت از منازل ستاره‌های هالیوودی و برنامه ریزی در زمانیکه آن‌ها در منزل حضور نداشتند، متهم کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا