تکمیل یک میلیون و 90 واحد مسکن مهر در دولت تدبیر و امید


تکمیل یک میلیون و 90 واحد مسکن مهر در دولت تدبیر و امید

‌قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت:با تلاش و پیگیری در دولت تدبیر و امید یک میلیون و 90 واحد مسکن مهر تکمیل شد.

به گزارش ‌ایسنا‌، احمد اصغری مهرآبادی ظهر امروز در در جلسه شورای مسکن استان قم در تالار امام جواد(ع) استانداری عنوان کرد: با وجود مشکلات مالی در دولت اغلب واحدهای مسکن مهر در سال‌های اخیر تکمیل شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی افزود: از میان 1 میلیون و 700 هزار مسکن مهر با تلاش و پیگیری در دولت تدبیر و امید یک میلیون و 90 واحد مسکن تکمیل شد.

وی تصریح کرد: به طور کلی از میان 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکونی مهر تا کنون 1 میلیون و 985 واحد واگذار شده است و امیدواریم تا پایان سال 98 بتوانیم باقی واحدهای مسکونی را واگذار کنیم.

مهرآبادی در مورد مسکن مهر در قم خاطرنشان کرد: از 43 هزار و 500 واحد مسکن در قم تنها 300 واحد مسکونی باقی مانده که تا دهه فجر به اتمام می رسد.

وی اظهار کرد: تعدادی از واحدهای مسکن مهر نیز بلاتکلیف هستند و با تفاهم نامه هایی با نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد(ره) و بهزیستی برآنیم بخشی از واحدهای مسکونی را به مددجویان واگذار کنیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:600 واحد مسکونی قم نیز دارای مشکلات حقوقی بود که با تشکیل پرونده در دستگاه قضائی به زودی به نتیجه می رسد؛ ریاست جمهوری بر تکمیل همه پروژه های مسکن مهر و به سرانجام رسیدن این پروژه عظیم تاکید دارد.

مهرآبادی بیان کرد: پروژه مسکن مهر در قم و در منطقه پردیسان با کیفیت بالایی اجرایی شد؛ وزارت راه نیز در جهت ارائه خدمات به پروژه مسکن مهر تمهیداتی اتخاذ کرد.

وی یکی از نیازهای مهم در تکمیل پروژه مسکن مهر را به ثمر نشاندن تصفیه خانه های فاضلاب در مناطق مختلف در سطح کشور دانست و اعلام کرد:وزارت نیرو در صدد است با اخذ اعتبار 4 هزار و 200 میلیارد تومان تکمیل این پروژه ها را در جهت ایجاد ظرفیت در تامین منبع پایدار آب در دستور کار خود قرار دهد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...